1/9/2020
İntibak süreci aşağıdaki şekilde yürütülecektir.
Aşama 1
İntibak başvurusunda bulunacak öğrenciler, yaz okulunda ders aldıkları diğer üniversitelerden temin edecekleri not durum belgelerini (transkriptlerini) kendi bölümlerine ileteceklerdir. Öğrenciler bu belgeleri ilgili bölüm sekreterliklerine elden teslim edebilecekleri gibi e-posta aracılığıyla da iletebilirler. E-posta yoluyla iletilecek not durum belgelerinin mutlaka elektronik imzalı olması gerekmektedir. Elektronik imzalı not durum belgeleri, ilgili bölüm personeline ait aşağıda yer alan e-posta adreslerine gönderilecektir:
İşletme Bölümü: mruhlusarac@erciyes.edu.tr
İktisat Bölümü: hhilalbaglitas@erciyes.edu.tr
Maliye Bölümü: ermaneroglu@erciyes.edu.tr
Uluslararası İlişkiler Bölümü: mgurbuz@erciyes.edu.tr
Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü: gkestellioglu@erciyes.edu.tr
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü: mruhlusarac@erciyes.edu.tr
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü: mgurbuz@erciyes.edu.tr
Aşama 2
Bölüm başkanlıklarınca onaylanan not durum belgeleri, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına iletilecektir. Bu aşamadan itibaren öğrenciler ÖBİSİS üzerinden intibak işlemlerini başlatacaklardır.