|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
19930 MOTÄ°VASYON (GÃœDÃœLEME) 12530 DAÄžITIM KANALLARI 11300 BAYÄ°LÄ°K
|
ŞUAYİP ÖZDEMİR, DAĞITIM KANALINDA BAYİLERİ MOTİVE ETMENİN BELİRLEYİCİLERİ: AMPİRİK BİR ANALİZ , KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Sayı: 9, 115-138, (2005/1). |
|
2 |
19520 MARKA 10549 ARAÅžTIRMA 10470 ANKET 21630 PAZARLAMA
|
ÖMER TORLAK - ŞUAYİP ÖZDEMİR, MARKANIN ALGILANAN SEMBOLİK BOYUTLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 23, Sayı: 1, 225-239, (2005). |
|
3 |
13923 EKONOMÄ°K KRÄ°Z 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
REMZİ ALTUNIŞIK - ÖMER TORLAK- ŞUAYİP ÖZDEMİR, EKONOMİK KRİZ VE DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ÜZERİEN BİR ARAŞTIRMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 327-343, (2003). |
S 658-8 SEK 2003 |
4 |
14470 ETKİNLİK 27201 YEREL YÖNETİM 17781 KAMU HİZMETİ
|
ÖMER TORLAK - ŞUAYİP ÖZDEMİR, YEREL HİZMETLER, YEREL YÖNETİMLER VE ETKİNLİK, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 15, 111-120, (1999). |
|
5 |
16340 HİZMET KALİTESİ 17770 KAMU GÖREVLİLERİ
|
ÖMER TORLAK-ŞUAYİP ÖZDEMİR, HİZMET KALİTESİNİ İYİLEŞTİRMEDE KAMU GÖREVLİLERİNİN TATMİNİNİN ROLÜ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 323-332, (1999). |
S 350 pek 1999 |