|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
22430 REKABET KURULU 24870 TİCARET HUKUKU 22420 REKABET HUKUKU 16940 İLETİŞİM
|
İ. YILMAZ ASLAN, REKABET KURUMUNUN TELEKOMİNİKASYON ALANINDA KARARLARI VE YETKİSİ, REKABET HUKUKUNDA GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU - 1, Sayı: 1, 25-43, (2003). |
S 343.0721 rek 2003 |
2 |
22430 REKABET KURULU 22470 REKLAM 17350 İŞLETME 11220 BASIN-YAYIN
|
İ. YILMAZ ASLAN, REKABET KURULUNUN BİAK KARARI ÜZERİNE DÜŞÜNCELER, REKABET DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 3-36, (2000). |
|
3 |
22420 REKABET HUKUKU 22410 REKABET 22440 REKABET STRATEJİLERİ 18510 KOBİ'LER
|
İ. YILMAZ ASLAN, REKABETİ SINIRLAYICI UYGULAMALARA KARŞI ALINAN ÖNLEMLER VE BUNLARIN ORTA VE KÜÇÜK BOYUTLU İŞLETMELERE ETKİSİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1-2, 67-78, (1993). |
|
4 |
22420 REKABET HUKUKU 25321 TÜRKİYE
|
İ. YILMAZ ASLAN, TÜRKİYE'DE BİR REKABET KANUNU GEREKLİ MİDİR? NİÇİN? VE NASIL?, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 1-2, 103-120, (1992). |
|
5 |
19571 MEDENİ HUKUK
|
İ. YILMAZ ASLAN, MEDENİ KANUNDA İYİNİYETİN DÜZENLENME ŞEKLİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 189-195, (1986). |
|