|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
20210 MÜŞTERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN, MÜŞTERİ TATMİNİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ UYGULAMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 4, 130-151, (2003). |
|
2 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 17330 İŞGÜCÜ(EMEK) 10470 ANKET
|
ÖZKAN TÜTÜNCÜ - MAHMUT DEMİR, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI KAPSAMINDA İŞGÜCÜ DEVİR HIZININ ANALİZİ VE MUĞLA BÖLGESİ ÖRNEĞİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 146-169, (2003). |
|
3 |
25150 TURİZM 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 10470 ANKET
|
ÖZKAN TÜTÜNCÜ - DENİZ TARLAN - NURLAN MAMYRKULOV, SEYAHAT ACENTALARINDA ÇALIŞANLARIN İŞE ALMA SÜRECİ ALGILAMALARI VE İZMİR İLİ ÖRNEĞİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 113-140, (2003). |
|
4 |
17650 KALİTE 13840 EĞİTİM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ALİ NAZIM SÖZER - ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN - UFUK GENCEL - HÜSEYİN GÜL - GÖKHAN TENİKLER - DENİZ TARLAN - MEHMET AKSARAYLI - DİLEK ESER - BARIŞ ŞEÇER - KAMİL YAĞCI - MERT TOPOYAN - NEVZAT DEVEBAKAN, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ'NDE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM KALİTESİNİN ARTTIRILMASINA YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Cilt: 4, Sayı: 2, 41-65, (2002). |
|
5 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 21730 PERFORMANS DEĞERLEME 17980 KAR AMACI GÜTMEYEN ÖRGÜTLER VE YÖNETİMİ
|
ÖZKAN TÜTÜNCÜ, SÜREKLİ SÜREÇ GELİŞTİRME KAPSAMINDA PERFORMANS DEĞERLEMESİNİN KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLAR AÇISINDAN ANALİZİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 170-182, (2000). |
|
6 |
19330 MALİYET MUHASEBESİ 17650 KALİTE 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÖZKAN TÜTÜNCÜ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNE MALİYET MUHASEBESİ YÖNLÜ BİR YAKLAŞIM, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ ( PROF. DR. RIFAT ÜSTÜN'ÜN HATIRASINA ARMAĞAN) , Cilt: XV, Sayı: 1-2, 327-342, (1999). |
|
7 |
25150 TURİZM 17650 KALİTE 19290 MALİYET
|
SAİME ORAL - OSMAN AVŞAR KURGUN - ÖZKAN TÜTÜNCÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNİN KURULMASI VE KALİTE MALİYETLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 155-162, (1996). |
|
8 |
25150 TURİZM 17650 KALİTE 19290 MALİYET
|
SAİME ORAL - OSMAN AVŞAR KURGUN - ÖZKAN TÜTÜNCÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNİN KURULMASI VE KALİTE MALİYETLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 412, 155-162, (1996). |
|