|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
21729 PERFORMANS ANALÄ°ZÄ° 21730 PERFORMANS DEÄžERLEME 10310 ALGILAMA 24641 TELEKOMÄ°NÄ°KASYON
|
ÖMER FARUK ÜNAL
ZİYA GÜNAY, ÇALIŞANLARIN ALGILADIKLARI PERFORMANSLARI İLE 360 DERECE PERFORMANS DEĞERLENDİRME ARASINDAKİ İLİŞKİ:BİR TELEKOMİNASYON ŞİRKETİ ÖRNEĞİ, ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 273-290, (2016). |
|
2 |
13840 EĞİTİM 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 25722 ÜNİVERSİTE 23940 ŞİRKETLER
|
ÖMER FARUK ÜNAL, İNSAN KAYNAKLARININ GELİŞTİRİLMESİNDE FARKLI BİR YAKLAŞIM OLARAK KURUM ÜNİVERSİTELERİ, ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 19, 67-93, (2012). |
|
3 |
12835 DEĞİŞİM YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
ÖMER FARUK ÜNAL, İNSAN KAYNAKLARI PROFESYONELİNİN DEĞİŞİM YÖNETİMİ ROLLERİ: DEĞİŞİM AJANI BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRME, ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ İİBF EKONOMİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 2, 83-105, (2012). |
|