|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
14280 ENFORMASYON SİSTEMLERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ - HÜSEYİN YILMAZ, İŞLETMELERDE ENFORMASYON TEKNOLOJİSİ HİZMETLERİNDE DIŞ KAYNAK KULLANIMI, YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1, 161-173, (2006). |
|
2 |
11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA) 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNE GÖRE DÜZENLENMESİNDE BİR ARAÇ: KIYASLAMA YÖNTEMİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 477, 46-50, (2001). |
|
3 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK BİR MODEL ÖNERİSİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 479, 29-33, (2001). |
|
4 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME
|
ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEDE YARATICILIK UNSURLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 470, 17-22, (2001). |
|
5 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME
|
ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEDE YARATICILIK UNSURLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 470, 17-22, (2001). |
|
6 |
16350 HİZMET PAZARLAMASI
|
AHMET TAN - ABDULVAHAP BAYDAŞ - H. ÇETİN BEDESTENCİ - FAZİLET BEKTAŞ, YOLCU DİNLENME TESİSLERİNDE HİZMET PAZARLAMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 170, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
7 |
25150 TURİZM 26720 VERİMLİLİK 10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 273-294, (1996). |
|
8 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 26720 VERİMLİLİK
|
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 273-294, (1996). |
|
9 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 26720 VERİMLİLİK
|
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 273-294, (1996). |
|