Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 1
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
18510 KOBİ'LER
22410 REKABET
18830 KÜRESELLEŞME
YASEMİN ORAMAN, KOBİ'LERDE CRM (MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ) İÇİN STRATEJİLER, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 1, 207217, (2004).