Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 14
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 14389 ESNEKLİK
17210 İŞ ANALİZİ


TAMER BOLAT - OYA AYTEMİZ SEYMEN - OYA İNCİ BOLAT, ÖRGÜTLERDE ESNEK ÇALIŞMA UYGULAMALARI VE BUNA İLİŞKİN OLARAK 4857 SAYILI İŞ KANUNUNDA GETİRİLEN DÜZENLEMELERİN İNCELENMESİ, GAZİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 1-30, (2006).  
2 13101 DIŞ KAYNAK KULLANIMI
17405 İŞLETME PERFORMANSI


TAMER BOLAT - ÖZGÜR YILMAZ , DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA VE İŞLETME PERFORMANS İLİŞKİSİ, AKADEMİK FENER, Sayı: 5, 82-98, (2006).  
3 14440 ETİK
17200 İŞ AHLAKI
22670 SAKATLIK VE SAKATLAR

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, ÖRGÜTLERDE BEDENSEL VE ZİHİNSEL ENGELLİ İŞGÖREN AYRIMCILIĞI : UYGULAMALI ETİK BOYUTUYLA BİR DEĞERLENDİRME, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 35-45, (2005).  
4 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
21780 PERSONEL YÖNETİMİ
17440 İŞLETME YÖNETİMİ

TAMER BOLAT, PERSONELİ GÜÇLENDİRME : DAVARNIŞSAL VE BİLİŞSEL BOYUTTA İNCELENMESİ VE BENZER YÖNETİM KAVRAMLARI İLE KARŞILAŞTIRILMASI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 3-4, 199-219, (2003).  
5 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
25150 TURİZM
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
23650 STANDARTLAR
TAMER BOLAT, SA 8000 STANDARDININ KONAKLAMA İŞLETMELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 482, 24-32, (2002).  
6 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
13840 EĞİTİM
26939 YARATICILIK
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, TOTAL QUALITY MANAGEMENT AND CREATIVITY: AN EVALUATION WITH THE EXTENT OF THE FUNCTION OF HUMAN RESOURCES (A COMMENT), DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 23-34, (2001).  
7 23650 STANDARTLAR
23470 SOSYAL SORUMLULUK


TAMER BOLAT, SA 8000 SOSYAL YÜKÜMLÜLÜK STANDARDI, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 479, 80-84, (2001).  
8 10470 ANKET
23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

TAMER BOLAT, OTEL İŞLETMELERİNDE STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI VE BİR UYGULAMA, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 137-158, (2000). S 658.8 Beş 2000
9 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996).  
10 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996).  
11 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
12 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996).  
13 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
14 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996).