|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
14389 ESNEKLİK 17210 İŞ ANALİZİ
|
TAMER BOLAT - OYA AYTEMİZ SEYMEN - OYA İNCİ BOLAT, ÖRGÜTLERDE ESNEK ÇALIŞMA UYGULAMALARI VE BUNA İLİŞKİN OLARAK 4857 SAYILI İŞ KANUNUNDA GETİRİLEN DÜZENLEMELERİN İNCELENMESİ, GAZİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 1-30, (2006). |
|
2 |
13101 DIŞ KAYNAK KULLANIMI 17405 İŞLETME PERFORMANSI
|
TAMER BOLAT - ÖZGÜR YILMAZ , DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA VE İŞLETME PERFORMANS İLİŞKİSİ, AKADEMİK FENER, Sayı: 5, 82-98, (2006). |
|
3 |
14440 ETİK 17200 İŞ AHLAKI 22670 SAKATLIK VE SAKATLAR
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, ÖRGÜTLERDE BEDENSEL VE ZİHİNSEL ENGELLİ İŞGÖREN AYRIMCILIĞI : UYGULAMALI ETİK BOYUTUYLA BİR DEĞERLENDİRME, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 35-45, (2005). |
|
4 |
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 21780 PERSONEL YÖNETİMİ 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
TAMER BOLAT, PERSONELİ GÜÇLENDİRME : DAVARNIŞSAL VE BİLİŞSEL BOYUTTA İNCELENMESİ VE BENZER YÖNETİM KAVRAMLARI İLE KARŞILAŞTIRILMASI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 3-4, 199-219, (2003). |
|
5 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 25150 TURİZM 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 23650 STANDARTLAR
|
TAMER BOLAT, SA 8000 STANDARDININ KONAKLAMA İŞLETMELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 482, 24-32, (2002). |
|
6 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 13840 EĞİTİM 26939 YARATICILIK
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, TOTAL QUALITY MANAGEMENT AND CREATIVITY: AN EVALUATION WITH THE EXTENT OF THE FUNCTION OF HUMAN RESOURCES (A COMMENT), DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 23-34, (2001). |
|
7 |
23650 STANDARTLAR 23470 SOSYAL SORUMLULUK
|
TAMER BOLAT, SA 8000 SOSYAL YÜKÜMLÜLÜK STANDARDI, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 479, 80-84, (2001). |
|
8 |
10470 ANKET 23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
TAMER BOLAT, OTEL İŞLETMELERİNDE STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI VE BİR UYGULAMA, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 137-158, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
9 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996). |
|
10 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996). |
|
11 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
12 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|
13 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
14 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|