Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 3
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
25875 ÜRÜN PERFORMANSI


BORA AÇAN - T. SABRİ ERDİL, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TANIMLANMASINDA ÜRÜN KALİTE ÖZELLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE İSTANBUL HALK EKMEK UYGULAMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 251-269, (2007). S 658.8 ULU 2007
2 18830 KÜRESELLEŞME
21630 PAZARLAMA


T. SABRİ ERDİL - A. ERCAN GEGEZ, FROM STANDARDIZED GLOBAL MARKETING TO GLOBAL ONE TO ONE MARKETING : A DEMAND ORIENTED TRANSITION, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 47-53, (2005).  
3 21630 PAZARLAMA
17200 İŞ AHLAKI


T. SABRİ ERDİL, PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN TOPLUMSAL AÇIDAN İRDELENMESİNDE SOSYAL VE AHLAKİ ÖĞRETİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 153-161, (2000).