|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
25878 ÜRÜN TAT PANELLERİ 22745 SATIŞ GELİŞTİRME 19525 MARKA ALGILAMASI
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - ALİ YAYLI - SEDAT YÜKSEL, PERAKENDECİLİKTE ÜRÜN TADIM PANELLERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA ALGILARINA ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARŞTIRMA: ET ÜRÜNLERİ GRUBU ÖRNEĞİ, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 285-297, (2007). |
S 658.8 ULU 2007 |
2 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10310 ALGILAMA
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 104-114, (1996). |
|
3 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 295308, (1996). |
|
4 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996). |
|
5 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996). |
|
6 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996). |
|
7 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996). |
|