Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 4
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 15726 GLOBALİZASYON
14484 ETNOSENTRİZM


AYKAN CANDEMİR - ALİ ERHAN ZALLUHOĞLU, GLOKAL ÜRÜN VE MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: '' ALGİDA '' İZMİR ÖRNEĞİ, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 1-27, (2010).  
2 27527 YÖRESEL ÜRÜN
15659 GIDA ÜRÜNLERİ
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI

GÜLPINAR KELEMCİ SCHNEIDER - A. BAHAR CERİTOĞLU, YÖRESEL ÜRÜN İMAJININ TÜKETİCİ SATINALMA DAVRANIŞI VE YÜKSEK FİYAT ÖDEME EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 29-52, (2010).  
3 19512 MARKA KİŞİLİĞİ
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)


HÜSEYİN KANIBİR - SİMA NART - REHA SAYDAN , ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ - TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 53-84, (2010).  
4 22679 SANAL MAĞAZA
13799 E-TİCARET


LEVENT ÇALLI - NİHAL SÜTÜTEMİZ - MUSTAFA YILMAZ, E - PERAKENDİCİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN E - MEMNUNİYET ALGILAMASINDA ROL OYNAYAN BİLEŞENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 85-105, (2010).