|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
17200 İŞ AHLAKI 14442 ETİKSEL KARAR VERME 18060 KARAR VERME
|
Oya Aytemiz Seymen, Kohlberg'in Bilişisel Ahlaki Gelişim Modelinden Yararlanan Etiksel Karar Verme Modellerinin Karşılaştırmalı Analizi , Akdeniz İİBF Dergisi, Cilt: 7, Sayı: 13, 24-61, (2007). |
|
2 |
14389 ESNEKLİK 17210 İŞ ANALİZİ
|
TAMER BOLAT - OYA AYTEMİZ SEYMEN - OYA İNCİ BOLAT, ÖRGÜTLERDE ESNEK ÇALIŞMA UYGULAMALARI VE BUNA İLİŞKİN OLARAK 4857 SAYILI İŞ KANUNUNDA GETİRİLEN DÜZENLEMELERİN İNCELENMESİ, GAZİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 1-30, (2006). |
|
3 |
14440 ETİK 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - ÇAĞATAY BAŞARIR, ÖRGÜTLERDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE ETİKSEL İLKELERİN UYGULANMASI ÜZERİNE GÖRGÜL BİR ÇALIŞMA, AKADEMİK FENER, Sayı: 5, 1-24, (2006). |
|
4 |
21172 ÖRGÜTSEL GELİŞİM 18090 KARİYER 18100 KARİYER YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - GÜLAY ÖZDEMİR YILMAZ, ÖRGÜTSEL GELİŞME VE KARİYER PLANLAMASI İLİŞKİSİ VE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİCİLERİNİN BU SÜREÇTEKİ ROLÜ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 1-13, (2005). |
|
5 |
14440 ETİK 17200 İŞ AHLAKI 22670 SAKATLIK VE SAKATLAR
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, ÖRGÜTLERDE BEDENSEL VE ZİHİNSEL ENGELLİ İŞGÖREN AYRIMCILIĞI : UYGULAMALI ETİK BOYUTUYLA BİR DEĞERLENDİRME, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 35-45, (2005). |
|
6 |
18100 KARİYER YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
Oya Aytemiz Seymen, Geleneksel Kariyerden , Sınırsız ve Dinamik /Değişken Kariyere Geçiş: Nedenleri ve Sonuçları Üzerine Yazınsal Bir İnceleme, Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 23, Sayı: 1, 79-114, (2004). |
|
7 |
18830 KÜRESELLEŞME 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK) 18090 KARİYER 12500 ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN, 2000'Lİ YILLARDA YÖNETİCİLER AÇISINDAN "KÜRESEL KARİYER" OLGUSU VE KOŞULLARI ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XXII, Sayı: 1, 83-105, (2003). |
|
8 |
23650 STANDARTLAR 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN, OHSAS 18001 MESLEKİ SAĞLIK VE GÜVENLİK YÖNETİMİ STANDARDI VE KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR İNCELEME, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 481, 39-47, (2002). |
|
9 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 13840 EĞİTİM 26939 YARATICILIK
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, TOTAL QUALITY MANAGEMENT AND CREATIVITY: AN EVALUATION WITH THE EXTENT OF THE FUNCTION OF HUMAN RESOURCES (A COMMENT), DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 23-34, (2001). |
|
10 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 20930 OUTSOURCING (DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA) 21770 PERSONEL TEDARİKİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN, DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA VE KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İŞGÖREN BULMA SÜRECİNE UYGULANMASI, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 65-88, (2001). |
|
11 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996). |
|
12 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17290 İŞ TATMİNİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996). |
|
13 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
14 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|
15 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
16 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|