Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 16
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 17200 İŞ AHLAKI
14442 ETİKSEL KARAR VERME
18060 KARAR VERME

Oya Aytemiz Seymen, Kohlberg'in Bilişisel Ahlaki Gelişim Modelinden Yararlanan Etiksel Karar Verme Modellerinin Karşılaştırmalı Analizi , Akdeniz İİBF Dergisi, Cilt: 7, Sayı: 13, 24-61, (2007).  
2 14389 ESNEKLİK
17210 İŞ ANALİZİ


TAMER BOLAT - OYA AYTEMİZ SEYMEN - OYA İNCİ BOLAT, ÖRGÜTLERDE ESNEK ÇALIŞMA UYGULAMALARI VE BUNA İLİŞKİN OLARAK 4857 SAYILI İŞ KANUNUNDA GETİRİLEN DÜZENLEMELERİN İNCELENMESİ, GAZİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 1-30, (2006).  
3 14440 ETİK
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - ÇAĞATAY BAŞARIR, ÖRGÜTLERDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE ETİKSEL İLKELERİN UYGULANMASI ÜZERİNE GÖRGÜL BİR ÇALIŞMA, AKADEMİK FENER, Sayı: 5, 1-24, (2006).  
4 21172 ÖRGÜTSEL GELİŞİM
18090 KARİYER
18100 KARİYER YÖNETİMİ
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - GÜLAY ÖZDEMİR YILMAZ, ÖRGÜTSEL GELİŞME VE KARİYER PLANLAMASI İLİŞKİSİ VE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİCİLERİNİN BU SÜREÇTEKİ ROLÜ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 1-13, (2005).  
5 14440 ETİK
17200 İŞ AHLAKI
22670 SAKATLIK VE SAKATLAR

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, ÖRGÜTLERDE BEDENSEL VE ZİHİNSEL ENGELLİ İŞGÖREN AYRIMCILIĞI : UYGULAMALI ETİK BOYUTUYLA BİR DEĞERLENDİRME, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 35-45, (2005).  
6 18100 KARİYER YÖNETİMİ
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ


Oya Aytemiz Seymen, Geleneksel Kariyerden , Sınırsız ve Dinamik /Değişken Kariyere Geçiş: Nedenleri ve Sonuçları Üzerine Yazınsal Bir İnceleme, Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 23, Sayı: 1, 79-114, (2004).  
7 18830 KÜRESELLEŞME
27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
18090 KARİYER
12500 ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER
OYA AYTEMİZ SEYMEN, 2000'Lİ YILLARDA YÖNETİCİLER AÇISINDAN "KÜRESEL KARİYER" OLGUSU VE KOŞULLARI ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XXII, Sayı: 1, 83-105, (2003).  
8 23650 STANDARTLAR
16330 HİZMET İŞLETMELERİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN, OHSAS 18001 MESLEKİ SAĞLIK VE GÜVENLİK YÖNETİMİ STANDARDI VE KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR İNCELEME, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 481, 39-47, (2002).  
9 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
13840 EĞİTİM
26939 YARATICILIK
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, TOTAL QUALITY MANAGEMENT AND CREATIVITY: AN EVALUATION WITH THE EXTENT OF THE FUNCTION OF HUMAN RESOURCES (A COMMENT), DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 23-34, (2001).  
10 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
20930 OUTSOURCING (DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA)
21770 PERSONEL TEDARİKİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN, DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA VE KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İŞGÖREN BULMA SÜRECİNE UYGULANMASI, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 65-88, (2001).  
11 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996).  
12 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 244-258, (1996).  
13 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
14 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996).  
15 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
16 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996).