|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 99-103, (1996). |
|
2 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996). |
|
3 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996). |
|
4 |
24339 TARİH 25150 TURİZM 18820 KÜLTÜR
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KAPADOKYA'DAKİ SELÇUKLU ESERLERİNİN KAPADOKYA'NIN TANITIMI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 45-53, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |