Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 9
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 17222 İŞ DOYUMU
21105 ÖRGÜTE BAĞLILIK


NERMİN UYGUÇ - DİLEK ÇIMRIN, DEU ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ MERKEZ LABARATUVARI ÇALIŞANLARININ ÖRGÜTE BAĞLILIKLARINI VE İŞTEN AYRILMA NİYETLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 91-100, (2004).  
2 19701 MESLEK EĞİLİMLERİ
10470 ANKET
23438 SOSYAL PSİKOLOJİ
25722 ÜNİVERSİTE
NERMİN UYGUÇ, CİNSİYET, BİREYSEL DEĞERLER VE MESLEK SEÇİMİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 18, Sayı: 1, 93-103, (2003).  
3 21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ



NERMİN UYGUÇ, ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN ÖLÇÜLMESİ:BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME DENEMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ 8. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, 385-398, (2000). S 658 SEK 2000
4 18930 LİDERLİK
21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
21730 PERFORMANS DEĞERLEME

NERMİN UYGUÇ-EKREM DUYGULU-NURCAN ÇIRAKLAR, DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK,ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK VE PERFORMANS, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ 8. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, 587-600, (2000). S 658 SEK 2000
5 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16355 HİZMET SEKTÖRÜ
27310 YÖNETİM

NERMİN UYGUÇ, HİZMET YÖNETİMİ: HİZMETE YÖNELİK YÖNETİM YAKLAŞIMI, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 157-171, (1997).  
6 16340 HİZMET KALİTESİ
10310 ALGILAMA
10470 ANKET

NERMİN UYGUÇ - YASEMİN ARBAK, HASTANELERDE BEKLEME SÜRESİNİN ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİSİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 1, 93-109, (1997).  
7 18930 LİDERLİK
13840 EĞİTİM
10470 ANKET
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
YASEMİN ARBAK - NERMİN UYGUÇ, EĞİTİM HİZMETLERİNDE LİDERLİK DAVRANIŞI ÖĞRENME BİÇİMİ PERFORMANS İLİŞKİSİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 55-62, (1995).  
8 16340 HİZMET KALİTESİ
11160 BANKA


NERMİN UYGUÇ, HİZMETLERDE KALİTE: BANKALARDA HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ, YA/EM93 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ 15. ULUSAL KONGRESİ "KÜRESELLEŞME VE TÜRK ENDÜSTRİSİ" BİLDİRİLER KİTABI -7-9 TEMMUZ 1993- BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ-YÖNEYLEM ARAŞTIRMA DERNEĞİ, 89-89, (1993). S 330.122 yön 1993
9 13130 DIŞ TİCARET
10549 ARAŞTIRMA
10470 ANKET

NERMİN UYGUÇ, DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN ÖRGÜTSEL YAPISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 250-268, (1991).