|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
19980 MUHASEBE 13840 EĞİTİM 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
|
NEJAT BİLGİNER, LİSANS DÜZEYİNDEKİ MUHASEBE EĞİTİMİNDE BİR MOTİVASYON ARACI OLARAK SUNUM KALİTESİNİN ETKİLERİ, MUHASEBE BİLİM DÜNYASI DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 3, 111-120, (1999). |
|
2 |
21630 PAZARLAMA 26720 VERİMLİLİK 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
NEJAT BİLGİNER, PAZARLAMA FAALİYETLERİNDEKİ VERİMLİLİĞİN İŞLETME SİSTEMİNE ETKİLERİ, BU ETKİLERİN MAKSİ PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ, YİRMİBİRİNCİ YÜZYILIN EŞİĞİNDE İŞLETMECİLİK BİLİMİ VE UYGULAMALARI, 409-, (1991). |
S 658 Yir 1991 |
3 |
17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ)
|
NEJAT BİLGİNER, PAMUKBANK PERSONEL SEÇİM SİSTEMİ İÇERİSİNDE PSİKOTEKNİK UYGULAMANIN YERİ VE ÖNEMİ, İŞGÜCÜNÜN SEÇİMİ VE İŞE YÖNLENDİRİLMESİNDE PSİKOTEKNİK YAKLAŞIM SEMPOZYUMU ANKARA,1990 MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI:403, 145-156, (1990). |
S 331.11 İŞG 1990 |
4 |
21630 PAZARLAMA 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ 23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
|
NEJAT BİLGİNER, MODERN PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN YÜRÜTÜLMESİNDE STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASININ ROLÜ VE ÖNEMİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 3, Sayı: 2, 21-46, (1988). |
|
5 |
22740 SATIŞ 23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI 21630 PAZARLAMA
|
NEJAT BİLGİNER, SATIŞ BÖLGELERİNE YÖNELİK STRATEJİK MEDYA PLANLAMASI SÜRECİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 117-136, (1987). |
|
6 |
22740 SATIŞ 23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI 21630 PAZARLAMA
|
NEJAT BİLGİNER, SATIŞ BÖLGELERİNE YÖNELİK STRATEJİK MEDYA PLANLAMASI SÜRECİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 117-136, (1987). |
|
7 |
21630 PAZARLAMA 22410 REKABET 22470 REKLAM
|
NEJAT BİLGİNER, MODERN PAZARLAMADA REKABET VE MODERN REKLAMCILIK, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 155-166, (1986). |
|