Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 13
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 15700 GİRİŞİMCİ(MÜTEŞEBBİS)
26811 YABANCI SERMAYE


MUHSİN HALİS METİN YILDIRIM BÜLENT ÖZKAN GÖKÇEN ÖZKAN, YABANCI GİRİŞİMCİLİĞİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, SELÇUK ÜNİVERİSTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 304-318, (2007).  
2 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
18830 KÜRESELLEŞME


MUHSİN HALİS, HİZMET İŞLETMELERİNDE GLOBAL STRATEJİLERİN GELİŞTİRİLMESİ, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: 21, 125-144, (2001).  
3 11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA)
17440 İŞLETME YÖNETİMİ


MUHSİN HALİS, BENCMARKİNG SÜRECİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 54-63, (2001).  
4 11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA)
17440 İŞLETME YÖNETİMİ


MUHSİN HALİS, BENCMARKİNG SÜRECİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 54-63, (2001).  
5 17650 KALİTE
17670 KALİTE YÖNETİMİ


MUHSİN HALİS, DEMİNG' İN KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 460, 56-62, (2000).  
6 17830 KAMU SEKTÖRÜ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17290 İŞ TATMİNİ

ATILHAN NAKTİYOK - MUHSİN HALİS, KAMU SEKTÖRÜNDE İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 183-200, (2000).  
7 21180 ÖRGÜTSEL HABERLEŞME
16940 İLETİŞİM
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10549 ARAŞTIRMA
MUHSİN HALİS, ÖRGÜTSEL İLETİŞİM VE İLETİŞİM TATMİNİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 217-230, (2000).  
8 21180 ÖRGÜTSEL HABERLEŞME



MUHSİN HALİS, ÖRGÜTSEL İLETİŞİME İLİŞKİN BİR DEĞERLEME, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ 8. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, 529-541, (2000). S 658 SEK 2000
9 17650 KALİTE
17670 KALİTE YÖNETİMİ


MUHSİN HALİS, DEMİNG' İN KALİTE YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 460, 56-62, (2000).  
10 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
17290 İŞ TATMİNİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
14630 FAKTÖR ANALİZİ
MUHSİN HALİS, İÇ MÜŞTERİ TATMİNİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE İLİŞKİN İSTATİSTİKSEL BİR ANALİZ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 160, 74-88, (1999).  
11 17830 KAMU SEKTÖRÜ
21330 ÖZEL SEKTÖR
12255 ÇALIŞMA HAYATI (ÇALIŞMA YAŞAMI)
14360 ERGONOMİ
MUHSİN HALİS, KAMU VE ÖZEL SEKTÖR AÇISINDAN İŞ HAYATI KALİTESİ VE ERGONOMİK KOŞULLARIN KARŞILAŞTIRILMASI, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 203-226, (1999). S 350 pek 1999
12 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17831 KAMU YÖNETİMİ


MUHSİN HALİS, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN TÜRK KAMU YÖNETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 67-84, (1999). S 350 pek 1999
13 21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
17650 KALİTE
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

MUHSİN HALİS, ÖRGÜT İÇİ GARANTİLER SÜREÇLER ARASI İLİŞKİLERİN KALİTESİ İÇİN YENİ BİR ARAÇ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 152, 69-83, (1998).