Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 1
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 21630 PAZARLAMA
16940 İLETİŞİM
19520 MARKA
22470 REKLAM
M.SERDAR ERCİŞ ARZU KALAFAT ÇAT, PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MARKA FARKINDALIĞI VE MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİLERİ:ATATÜRK ÜNİVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 13, 189-199, (2016).