Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 2
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 16340 HİZMET KALİTESİ
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
25371 ULAŞIM
10470 ANKET
M. HAKAN ALTINTAŞ, TÜKETİCİLERİN KAMU ULAŞIM HİZMETLERİNE YÖNELİK DEĞERLENDİRMELERİ VE GENEL MEMNUNİYET İLİŞKİSİ: YAPISAL DENKLEM MODELLEMESİ YARDIMIYLA ANALİZ , DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 193-204, (2004).  
2 21630 PAZARLAMA
23470 SOSYAL SORUMLULUK
14630 FAKTÖR ANALİZİ

M. Hakan Altıntaş, Sosyal Nedene Dayalı Pazarlama Kavramı; Türk İşadamı ve Yöneticilerin Konuya İlişkin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Ampirik Bir Analiz, Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 23, Sayı: 1, 135-146, (2004).