|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
25722 ÜNİVERSİTE
|
KASIM KARAHAN, ÖĞRENCİLERİN ÜNİVERSİTELİLİK VE İ.İ.B.F.LİLİK KİMLİKLERİNİ KAZANMALARINDA OKUNMASI ÖNERİLECEK ON TEMEL ESER, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ - HAFTA SONU SEMİNERİ (15-17 MAYIS 2003): IIBF'LERİN DERS PLANLARI VE DÜNYADAKİ GELİŞMELER IŞIĞINDA YENİDEN YAPILANDIRILMASI, 169-175, (2003). |
S 371.242 Haf 2003 |
2 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23650 STANDARTLAR
|
KASIM KARAHAN, HİZMETLERİ STANDARDLAŞTIRMANIN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 11-14, (2001). |
|
3 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23650 STANDARTLAR
|
KASIM KARAHAN, HİZMETLERİ STANDARDLAŞTIRMANIN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 11-14, (2001). |
|
4 |
16350 HİZMET PAZARLAMASI 16340 HİZMET KALİTESİ 13690 DUYGUSAL ZEKA
|
KASIM KARAHAN, HİZMET PAZARLAMASINDA HİZMET KALİTE DÜZEYİNİ ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK DUYGUSAL ZEKANIN (EQ) ROLÜ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 160, (2000). |
S 658.8 Beş 2000 |
5 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 13840 EĞİTİM 17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
|
KASIM KARAHAN, TURİZM PAZARINA KALİFİYE ELEMAN TEMİNİ AÇISINDAN TURİZM İŞLETMELERİ İLE EĞİTİM KURUMLARI ARASINDA İŞBİRLİĞİNİN GEREKLİLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ I: DÖRT YILLIK TURİZM YÜKSEK OKULLARINDA EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM YOLLARI, 109-115, (1994). |
S 338.4791 Dör 1994 |
6 |
21630 PAZARLAMA 23741 STRATEJİ 15040 FİYATLANDIRMA
|
KASIM KARAHAN, PAZARLAMA PROGRAMLARININ BAŞARIYA ULAŞMASINDA FİYATLAMA STRATEJİLERİNİN ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 4, 87-104, (1990). |
|
7 |
18820 KÜLTÜR 25321 TÜRKİYE
|
KASIM KARAHAN, HALICILIĞIN TARİHİ İÇİNDE TÜRK HALICILIĞININ YERİ VE YAPISI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 3, 131-140, (1989). |
|