Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 9
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 10219 AİLE
11920 BÜTÇE
12030 BÜTÇELEME

HAMİL NAZİK, AİLEDE EKONOMİK KAYNAKLARIN YÖNETİMİ: BÜTÇE YAPMA, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 483, 47-52, (2002).  
2 10219 AİLE
13840 EĞİTİM
25300 TÜKETİM

HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, TÜKETİCİ VE AİLE BİLİMLERİ EĞİTİMİN ÖNEMİ VE KARİYER ALANLARI, STANDART: , Sayı: 492, 57-68, (2002).  
3 10219 AİLE
22470 REKLAM
25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
HAMİL NAZİK - NEVİN ŞANLIER, AİLELERİN TÜKETİM DAVRANIŞLARINA REKLAMLARIN ETKİSİNİN TESPİTİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 476, 80-87, (2001).  
4 17213 İŞ ÇEVRESİ
17400 İŞLETME ORGANİZASYONU
21200 ÖRGÜTSEL PSİKOLOJİ

MEBRURE HALHALLI - M. HAMİL NAZİK, İŞ ORTAMINDA RENKLERİN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 64-70, (2001).  
5 25300 TÜKETİM
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
17060 İNTERNET
14000 ELEKTRONİK TİCARET
AYBALA DEMİRCİ - M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, TÜKETİCİLERİN ELEKTRONİK ALIŞVERİŞE İLİŞKİN BİLGİ, TUTUM VE DAVRANIŞLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 37-43, (2001).  
6 17213 İŞ ÇEVRESİ
17400 İŞLETME ORGANİZASYONU
21200 ÖRGÜTSEL PSİKOLOJİ

MEBRURE HALHALLI - M. HAMİL NAZİK, İŞ ORTAMINDA RENKLERİN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 64-70, (2001).  
7 25300 TÜKETİM
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
17060 İNTERNET
14000 ELEKTRONİK TİCARET
AYBALA DEMİRCİ - M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, TÜKETİCİLERİN ELEKTRONİK ALIŞVERİŞE İLİŞKİN BİLGİ, TUTUM VE DAVRANIŞLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 37-43, (2001).  
8 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI
10219 AİLE
22731 SATIN ALMA

M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, SÜPERMARKETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN AİLELERİN ÖZELLİKLERİ VE SATINALMA BİÇİMLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 438, 84-93, (1998).  
9 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI
10219 AİLE
22731 SATIN ALMA

M. HAMİL NAZİK - MİNE ARLI, SÜPERMARKETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN AİLELERİN ÖZELLİKLERİ VE SATINALMA BİÇİMLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 438, 84-93, (1998).