Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 5
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 25150 TURİZM



ESİN ÖZKAN YÜRİK, TURİZMİN GELECEĞİ: EKO TURİZM , STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 500, 68-71, (2003).  
2 25150 TURİZM
25722 ÜNİVERSİTE


ADNAN TÜRKSOY - ESİN ÖZKAN YÜRİK, İKİ YILLIK MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA REHBERLİK PROGRAMLARI VE EGE ÜNİVERSİTESİ ÇEŞME MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 37-49, (1997). S 338.4791 Tür 1997
3 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 123-141, (1996).  
4 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996).  
5 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996).