|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
25150 TURİZM
|
ESİN ÖZKAN YÜRİK, TURİZMİN GELECEĞİ: EKO TURİZM , STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 500, 68-71, (2003). |
|
2 |
25150 TURİZM 25722 ÜNİVERSİTE
|
ADNAN TÜRKSOY - ESİN ÖZKAN YÜRİK, İKİ YILLIK MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA REHBERLİK PROGRAMLARI VE EGE ÜNİVERSİTESİ ÇEŞME MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ IV: TÜRKİYE'DE TURİZMİN GELİŞMESİNDE TURİST REHBERLERİNİN ROLÜ, 37-49, (1997). |
S 338.4791 Tür 1997 |
3 |
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 123-141, (1996). |
|
4 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996). |
|
5 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996). |
|