|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
21200 ÖRGÜTSEL PSİKOLOJİ 21179 ÖRGÜT YAPISI
|
EDİP ÖRÜCÜ - İSA UZUN , PSİKOLOJİK SÖZLEŞME İHLAL ALGISININ ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ , SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 41, 141-160, (2018). |
|
2 |
17320 İŞGÖREN EĞİTİMİ 10300 ALAN ARAŞTIRMASI 26720 VERİMLİLİK 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - SEDAT YUMUŞAK, ÖRGÜTLERDE İŞGÖREN EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 2, 235-246, (2005). |
|
3 |
25680 ÜCRET 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - ZEKİ ATIL BULUT - ALİ NACİ KARABULUT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE UYGULANAN ÜCRET VE ÖDÜL YÖNETİM SİSTEMİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ), GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 51-72, (2005). |
|
4 |
25150 TURÄ°ZM 25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - HAKAN AYDİLEK - ZEKİ ATIL BULUT, HERŞEY DAHİL (ALL-INCLUSIVE) SİSTEMİNİN ÜLKE TURİZMİNE VE İŞLETME KARLILIĞINA KATKISI KONUSUNDA GÖRÜŞLER (MARMARİS VE İÇMELER ÖRNEĞİ), ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 18, Sayı: 1-2, 225-243, (2004). |
|
5 |
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - SEDAT YUMUŞAK - CİHANGİR ÖZÇELİK, İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI, AKADEMİK FENER - BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BANDIRMA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 1, Sayı: 2, 135-168, (2004). |
|
6 |
13923 EKONOMÄ°K KRÄ°Z
|
EDİP ÖRÜCÜ - RECEP KILIÇ, EKONOMİK KRİZ VE BANKACILIK SEKTÖRÜNDE MOTİVASYON ( MUĞLA ÖRNEĞİ ), İKTİSAT, İŞLETME VE FİNANS, Cilt: 19, Sayı: 218, 125-135, (2004). |
|
7 |
16320 HİZMET İÇİ EĞİTİM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK) 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - CAFER TOPLAOĞLU - BURÇİN ÖNGÖREN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMETİÇİ EĞİTİM VE YÖNETİCİLERİN HİZMETİÇİ EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARI (MARMARİS ÖRNEĞİ), CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Cilt: 9, Sayı: 1-2, 87-102, (2003). |
|
8 |
17810 KAMU İKTİSADİ TEŞEBBÜSLERİ 21730 PERFORMANS DEĞERLEME 16320 HİZMET İÇİ EĞİTİM 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - ZEHRA TÜRK - AHMET SÜNGÜ, KİT'LERDE PERFORMANS DEĞERLEME ÇALIŞMALARINA ASTLARIN DESTEK VE GÜVENİ (MUĞLA-YATAĞAN TERMİK SANTRALİ ÖRNEĞİ), CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 2, 51-62, (2003). |
|
9 |
22410 REKABET 21730 PERFORMANS DEĞERLEME 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB) 17810 KAMU İKTİSADİ TEŞEBBÜSLERİ
|
EDİP ÖRÜCÜ, BİR REKABET ARACI OLARAK İŞGÖREN PERFORMANSINI DEĞERLENDİRME: KİT'LER İÇİN AB UYUMLU BİR MODEL ÖNERİSİ, REKABET DÜZENLEMELER VE POLİTİKALAR KONGRESİ, 179-204, (2003). |
S 338.6048 Rek 2003 |
10 |
25150 TURİZM 17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ) 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE ORTA VE ÜST KADEME YÖNETİCİLERİN İŞGÖREN SEÇME VE DEĞERLENDİRME SÜRECİNDEKİ EĞİLİMLERİ (MARMARİS VE ÇEVRESİNDEKİ ÜÇ YILDIZLI İŞLETMELER ÖRNEĞİ), DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 2, 119-132, (2002). |
|
11 |
15655 GIDA 22731 SATIN ALMA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - SAVAŞ TAVŞANCI, GIDA ÜRÜNLERİNDE TÜKETİCİNİN SATIN ALMA EĞİLİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE AMBALAJLAMA, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 3, 109-122, (2001). |
|
12 |
25150 TURİZM 16320 HİZMET İÇİ EĞİTİM
|
EDİP ÖRÜCÜ - UMUT AVCI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET İÇİ EĞİTİM UYGULAMALARI VE HİZMET İÇİ EĞİTİM UYGULAMALARININ ÇEŞİTLİ KRİTERLERE GÖRE İSTATİSTİKİ YÖNTEMLERLE DEĞERLENDİRİLMESİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 3-4, 191-201, (2001). |
|
13 |
21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ 16970 İMALAT SANAYİİ 10470 ANKET 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
MELEK ÇAKIR - EDİP ÖRÜCÜ, ÜRETİM İŞLETMELERİNDE ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN TESPİTİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 1, 19-44, (1999). |
|
14 |
23790 STRES 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 11160 BANKA 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - BİRGÜL DEMİR, BANKA ÇALIŞANLARINDA İŞ STRESİ VE MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 1, 59-76, (1999). |
|
15 |
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 17350 İŞLETME 10470 ANKET
|
EDİP ÖRÜCÜ - ELİF KARABULUT, BÜYÜK ÖLÇEKLİ ENDÜSTRİ İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ UYGULAMALARI, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 160, 18-27, (1999). |
|
16 |
19930 MOTÄ°VASYON (GÃœDÃœLEME)
|
EDİP ÖRÜCÜ, GÜDÜLEMENİN NERESİNDEYİZ?, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 139, 57-63, (1997). |
|
17 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 25150 TURİZM 10470 ANKET 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
EDİP ÖRÜCÜ, TURİSTİK OTELLERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE MARMARİS İLÇESİ ÖRNEK ÇALIŞMASI, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 3, 275-287, (1997). |
|