|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
|
BURHAN ŞENER, MODERN OTEL İŞLETMELERİNDE ORGANİZASYON KÜLTÜRÜNÜN OLUŞTURULMASINA İLİŞKİN BİR YAKLAŞIM VE UYGULAMA, 2000'Lİ YILLARA GİRERKEN KAPADOKYA'NIN TURİZM DEĞERLERİNE YENİDEN BİR BAKIŞ HAFTASONU SEMİNERİ VI (ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TIRİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU), 192-202, (2000). |
S 939.34 İki 2000 |
2 |
10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 309-321, (1996). |
|
3 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996). |
|
4 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996). |
|