|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
17061 İNOVASYON 21751 PERSONEL GÜÇLENDİRME 20232 MÜŞTERİ ODAKLILIK
|
ADEM ÖĞÜT
SELİN AYGEN
M. TAHİR DEMİRSEL, PERSONEL GÜÇLENDİRME İNOVASYONU HIZLANDIRIR MI? ANTALYA İLİ BEŞ YILDIZLI KONAKLAMA İŞLETMELERİNE YÖNELİK GÖRGÜL BİR ARAŞTIRMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 163-172, (2007). |
|
2 |
15095 FONKSİYON ANALİZİ 14320 ENTELEKTÜEL SERMAYE 11570 BİLGİ YÖNETİMİ
|
ADEM ÖĞÜT - RRIFAT İRAZ - MUAMMER ZERENLER , DEĞER MÜHENDİSLİĞİ (VALUE ENGİNEERING) UYGULAMALARININ FONKSİYONEL ETKİNLİK AÇISINDAN İŞLETMELERİN SOMUT VE SOYUT VARLIKLARINA YÖNELİK OLASI ETKİLERİ , SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 13, 51-69, (2007). |
|
3 |
24520 TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ 18760 KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI 14470 ETKİNLİK
|
HASAN KÜRŞAT GÜLEŞ - ADEM ÖĞÜT - TURAN PAKSOY, İŞLETMELERDE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİM SİSTEMİ ETKİNLİĞİNİN ARTIRILMASINDA KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI'NIN ROLÜ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Sayı: 9, 91-106, (2005). |
|
4 |
20990 ÖĞRENEN ORGANİZASYON 11570 BİLGİ YÖNETİMİ 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME
|
ADEM ÖĞÜT - ŞAKİR BERBER, LEARNING ORGANIZATIONS IN THE INFORMATION AGE: THE CASE OF SELCUK UNIVERSITY, TURKEY, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 9, 265-276, (2003). |
|
5 |
24640 TEKSTİL SEKTÖRÜ 18510 KOBİ'LER 18700 KRİZ YÖNETİMİ 10470 ANKET
|
ADEM ÖĞÜT, KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ SANAYİ İŞLETMELERİNDE KRİZ YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARI: TEKSTİL SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 9, 287-303, (2003). |
|
6 |
16340 HİZMET KALİTESİ 24612 TEKNOLOJİ YÖNETİMİ 14470 ETKİNLİK 11570 BİLGİ YÖNETİMİ
|
ADEM ÖĞÜT, BİLGİ ÇAĞI ORGANİZASYONLARINDA HİZMET KALİTESİ VE KURUMSAL ETKİNLİK AÇISINDAN BİLGİ VE TEKNOLOJİ YÖNETİMİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 5, 5-36, (1999). |
|
7 |
11560 BİLGİ TEKNOLOJİSİ 17830 KAMU SEKTÖRÜ 17781 KAMU HİZMETİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ADEM ÖĞÜT, THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN PUBLIC SECTOR AND ITS IMPACTS ON THE QUALITY OF PUBLIC SERVICE, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 151-172, (1998). |
|
8 |
26740 VİZYON 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
STAN DAVIS (ÇEVİREN: ADEM ÖĞÜT), 20/20 VİZYONU GELİŞTİRMEK BAĞLAMINDA İŞLETMELERE ÖNERİLER, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 4, 33-42, (1998). |
|
9 |
18510 KOBİ'LER 23479 SOSYAL YAPI 20690 ORGANİZASYON 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
ADEM ÖĞÜT, SOSYO-EKONOMİK SİSTEME KATKILARI AÇISINDAN KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETME ORGANİZASYONLARI, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 4, 43-58, (1998). |
|
10 |
15181 GAP 21900 PLANLAMA 11831 BÖLGE PLANLAMASI 11850 BÖLGESEL KALKINMA
|
M. ŞERİF ŞİMŞEK - ADEM ÖĞÜT, PLANLAMA YÖNETİMİNİN BÖLGESEL BOYUTU "GÜNEYDOĞU ANADOLU PROJESİ (GAP) YÖNETİMİ ÖRNEĞİ", ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 1-2, 279-300, (1998). |
|