Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 8
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 19513 MARKA DEĞERİ
19521 MARKA SADAKATİ
15864 GSM

ABDULVAHAP BAYDAŞ, MARKA DEĞERİ VE MARKA SADAKATİNİN GSM OPERATÖRLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ, BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 11-36, (2018).  
2 19521 MARKA SADAKATİ
19519 MARKA BAĞLILIĞI
25269 TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞI

ABDULVAHAP BAYDAŞ - SAİM AYDIN, MARKA SADAKATİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA, BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİYAT DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 61-90, (2017).  
3 18830 KÜRESELLEŞME
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI


AHMET TAN - ABDULVAHAP BAYDAŞ - H. ÇETİN BEDESTENCİ, KÜRESELLEŞME VE GİYSİ TÜKETİM DAVRANIŞLARI; KAHRAMANMARAŞ ÖRNEĞİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 88, (2000). S 658.8 Beş 2000
4 16350 HİZMET PAZARLAMASI



AHMET TAN - ABDULVAHAP BAYDAŞ - H. ÇETİN BEDESTENCİ - FAZİLET BEKTAŞ, YOLCU DİNLENME TESİSLERİNDE HİZMET PAZARLAMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 170, (2000). S 658.8 Beş 2000
5 10470 ANKET
12360 ÇEVRE
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI

AHMET TAN - ABDULVAHAP BAYDAŞ - H. ÇETİN BEDESTENCİ, TÜKETİCİLER VE ÇEVRE BİLİNCİ, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 467-485, (2000). S 658.8 Beş 2000
6 18830 KÜRESELLEŞME
22410 REKABET
21630 PAZARLAMA
18831 KÜRESEL REKABET
ABDULVAHAP BAYDAŞ - HALUK SATIR, GLOBALLEŞME SÜRECİNDE REKABET VE BİLGİYE DAYALI YENİ PAZARLAMA ANLAYIŞI, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 152, 49-68, (1998).  
7 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996).  
8 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ABDULVAHAP BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 45-64, (1996).