Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 19
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 17060 İNTERNET
22731 SATIN ALMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

H. SABRİ KURTULDU - ÇİĞDEM ŞAHİN, İNTERNET YOLUYLA SATINALMAYI OLUMSUZ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE PAZARLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK MUHTEMEL ETKİLERİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 3-25, (2003). S 658-8 SEK 2003
2 25321 TÜRKİYE
17350 İŞLETME
14000 ELEKTRONİK TİCARET

MERT UYDACI - SELDA ENE, TÜRKİYE'DEKİ İŞLETMELER ARASI E-TİCARET UYGULAMALARININ SAĞLADIĞI AVANTAJ VE DEZAVANTAJLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 27-46, (2003). S 658-8 SEK 2003
3 23280 SİYASİ PARTİLER
22470 REKLAM
21630 PAZARLAMA

MEHMET EMİN İNAL- CİHAT POLAT- ESEN GÜRBÜZ- MURAT AKIN, SİYASAL REKLAM ARAÇLARININ ETKİNLİĞİ ÜZERİEN BİR ÇALIŞMA: 3 KASIM 2002 MİLLETVEKİLİ GENEL SEÇİMLERİ NİĞDE ÖRNEĞİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 47-74, (2003). S 658-8 SEK 2003
4 23260 SİYASET BİLİMİ
18920 LİDER
21630 PAZARLAMA

A. TANSU SAY- BURAK EKİNCİ, SEÇMENİN İSTEDİĞİ LİDER ÖZELLİKLERİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 75-93, (2003). S 658-8 SEK 2003
5 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
21720 PERAKENDECİLİK

MUSTAFA YILMAZ- REMZİ ALTUNIŞIK, PERAKENDE SEKTÖRÜNDE KURULUŞ YERİ SEÇİMİNDE COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMİNİN KULLANILMASI, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 97-111, (2003). S 658-8 SEK 2003
6 18469 KKTC
16600 İHRACAT
18510 KOBİ'LER
21630 PAZARLAMA
NURHAN PAPATYA - GÜRHAN PAPATYA, SİBER ÇAĞI KONUMLANDIRAN YAYGIN AĞLARDA PAZARLAMA YENİ PAZARLAMA İÇERİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 113-132, (2003). S 658-8 SEK 2003
7 18469 KKTC
16600 İHRACAT
18510 KOBİ'LER
21630 PAZARLAMA
MUSTAFA TÜMER - HALİL NADİRİ, PEYNİR ÜRETEN İŞLETMELERİN İHRACAT SORUNLARININ ANALİZİ: KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ'NDEKİ PEYNİR ÜRETİCİLERİNE YÖNELİK İHRACAT MODELİ ÇALIŞMASI, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 133-154, (2003). S 658-8 SEK 2003
8 25324 TÜRK EKONOMİSİ
13923 EKONOMİK KRİZ
22470 REKLAM

MUAZZEZ BABACAN, TÜRKİYE'DEKİ EKONOMİK KRİZİN REKLAM İÇERİK ANALİZİ YOLUYLA DEĞERLENDİRİLMESİ (BÜYÜK ÜRETİCİ İŞLETMELERİN GAZETE REKALMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA), 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 155-167, (2003). S 658-8 SEK 2003
9 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
19520 MARKA
25830 ÜRÜN (MAMUL)

YEŞİM UZUN - SABRİ ERDİL, MARKA YAYMA STRATEJİLERİNDE ÜRÜN BENZERLİĞİNİN TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMESİNDEKİ ETKİSİ VE SEÇİLEN MARKALARDA BİR UYGULAMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 171-196, (2003). S 658-8 SEK 2003
10 20990 ÖĞRENEN ORGANİZASYON
21730 PERFORMANS DEĞERLEME
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

CENGİZ YILMAZ - ERCAN ERGÜN, MÜŞTERİ ODAKLILIK, ÖĞRENME ODAKLILIK VE ÇEVRESEL BELİRSİZLİK : İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE BİRLİKTE VE ETKİLEŞİMLİ ETKİLERİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 197-209, (2003). S 658-8 SEK 2003
11 25321 TÜRKİYE
16940 İLETİŞİM
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
SÜPHAN NASİR, TÜRKİYE'DE GSM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ: KULLANICILARIN OPERATÖR DEĞİŞTİRME EĞİLİMLERİNİN SAPTANMASI, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 211-228, (2003). S 658-8 SEK 2003
12 21630 PAZARLAMA
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI


FATMA DEMİRCİ OREL, TÜKETİCİ YANDAŞLIĞI ANLAYIŞINA (CONSUMERİSM) YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ ÖLÇÜLMESİ: ADANA İLİ ÖRNEĞİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 229-249, (2003). S 658-8 SEK 2003
13 23230 SİYASAL BÜTÜNLEŞME
10370 AMBALAJLAMA
21630 PAZARLAMA

ABDULLAH OKUMUŞ - EYYUP YARAŞ - TÜLAY YENİÇERİ, TÜKETİCİLERİN AMBALAJA İLİŞKİN TUTUM VE DAVRANIŞLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 253-268, (2003). S 658-8 SEK 2003
14 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
22541 RİSK
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

ERTUĞRUL GÖDELEK, TÜKETİCİ RİSK ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 269-289, (2003). S 658-8 SEK 2003
15 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
21630 PAZARLAMA

CENK ARSUN YÜKSEL - ABDULLAH OKUMUŞ, DEODORANT KULLANAN TÜKETİCİLERİN, DEODORANT SATIN ALIRKEN ÖNEM VERDİKLERİ UNSURLARIN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 291-306, (2003). S 658-8 SEK 2003
16 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
21630 PAZARLAMA
25270 TÜKETİCİ HAKLARI

GÜL BAYRAKTAROĞLU, ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞINDA MÜŞTERİLERİN TÜKETİCİ HAKLARI KONUSUNDA BİLİNÇ DÜZEYİ VE YOLCU TAŞIYAN FİRMALARA ETKİSİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 307-324, (2003). S 658-8 SEK 2003
17 13923 EKONOMİK KRİZ
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI


REMZİ ALTUNIŞIK - ÖMER TORLAK- ŞUAYİP ÖZDEMİR, EKONOMİK KRİZ VE DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ÜZERİEN BİR ARAŞTIRMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 327-343, (2003). S 658-8 SEK 2003
18 24630 TEKNOLOJİK GELİŞME
11160 BANKA
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

HÜSEYİN KANIBİR - GÜLNİL AYDIN - SİMA NART, TEKNOLOJİK YENİLİKLERE DAYALI BANKACILIK HİZMETLERİNİ KULLANIM ÖZELLİKLERİNE GÖRE MÜŞTERİ PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR PİLOT ÇALIŞMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 345-364, (2003). S 658-8 SEK 2003
19 11160 BANKA
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
21630 PAZARLAMA

SEVTAP ÖZER - AYSEL ERCİŞ, BANKA HİZMETLERİNDE GÜVEN VE OLUŞUMUNA ETKİ EDEN DEĞİŞKENLER ÜZERİNE ERZURUMDA BİR ARAŞTIRMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 365-384, (2003). S 658-8 SEK 2003