|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
10590 AR-GE 25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 24631 TEKNOLOJÄ°K ÃœRÃœN
|
İSMET GÖÇER, AR-GE HARCAMALARININ YÜKSEK TEKNOLOJİLİ ÜRÜN İHRACATI, DIŞ TİCARET DENGESİ VE EKONOMİK BÜYÜME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ, MALİYE DERGİSİ , Cilt: TEMMUZ, Sayı: 165, 215-240, (2013). |
|
2 |
25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 24331 TARIM 22701 SANAYÄ°LEÅžME
|
SERKAN GÜZEL, YEREL KALKINMA MODELİ: AFYON-SANDIKLI'DA TARIMA DAYALI SANAYİLEŞME, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 133-143, (2007). |
|
3 |
25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 19290 MALÄ°YET
|
NİHAT KÜÇÜKSAVAŞ - VEYİS NACİ TANIŞ - ELİF N. ÜNAL, KISITLAR TEORİSİ VE DEĞİŞKEN MALİYET SİSTEMİ, ANALİZ - MUHASEBE - FİNANSMAN ARAŞTIRMA VE UYGULAMA DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 15, 17-28, (2006). |
|
4 |
25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 19290 MALÄ°YET 15009 FÄ°YAT
|
VECDİ CAN - ERKAN SOLMAZ, ÜRÜN BİLEŞİM, MALİYET VE FİYATININ BELİRLENMESİNDE DEĞER ANALİZİ YÖNTEMİ:BİLGİSAYAR ÖRNEĞİ, MUHASEBE VE DENETİME BAKIŞ, Sayı: 17, 109-137, (2006). |
|
5 |
25140 TSE 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
ÜRÜN BELGELENDİRME MERKEZİ BAŞKANLIĞI, STANDARD EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 540, 70-71, (2006). |
|
6 |
24643 TEL ÇEKME 25830 ÜRÜN (MAMUL) 22563 ROTA KARTI
|
M.SITKI İLKAY - NAZIM ALTINAY, MRP II SİSTEMİNİN TEL ÇEKME PROSESİNDE UYGULANABİLMESİ İÇİN ÜRÜN YAPISI VE ROTA KARTI BİLGİLERİNİN YENİDEN DÜZENLENMESİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 1, Sayı: 19, 423-439, (2005). |
|
7 |
18830 KÃœRESELLEÅžME 16600 Ä°HRACAT 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
ÖMER FARUK DOĞAN, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE TÜRK SANAYİ ÜRÜNLERİ İHRACATI, İGEME'DEN BAKIŞ, Sayı: 23, 6-13, (2003). |
|
8 |
25321 TÃœRKÄ°YE 16600 Ä°HRACAT 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
DTM İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, AR-GE VE DEĞERLENDİRME DAİRESİ, TÜRKİYE'NİN SANAYİ ÜRÜNLERİ İHRACATININ GELİŞİMİ, İGEME'DEN BAKIŞ, Sayı: 23, 14-18, (2003). |
|
9 |
13710 DÜNYA TİCARET ÖRGÜTÜ(WTO) 25830 ÜRÜN (MAMUL) 21600 PAZAR
|
DTM ANLAŞMALAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, ÇOK TARAFLI KURULUŞLAR DAİRESİ, DÜNYA TİCARET ÖRGÜTÜ IV. BAKANLAR KONFERANSI VE SANAYİ ÜRÜNLERİNDE PAZARA GİRİŞ MÜZAKERELERİ, İGEME'DEN BAKIŞ, Sayı: 23, 26-31, (2003). |
|
10 |
25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 25860 ÃœRÃœN GELÄ°ÅžTÄ°RME
|
JAN NAHUM, DÜNYADA GELECEĞİN ÜRÜNLERİ, İSTANBUL SANAYİ ODASI II. SANAYİ KONGRESİ (SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET GÜCÜ "GELECEĞİ YAKALAMAK"), 219-223, (2003). |
S 338.6048 Ä°st 2003 |
11 |
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI 19520 MARKA 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
YEŞİM UZUN - SABRİ ERDİL, MARKA YAYMA STRATEJİLERİNDE ÜRÜN BENZERLİĞİNİN TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMESİNDEKİ ETKİSİ VE SEÇİLEN MARKALARDA BİR UYGULAMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 171-196, (2003). |
S 658-8 SEK 2003 |
12 |
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA 25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 23680 STANDARTLAÅžTIRMA
|
İNCİ VARİNLİ, GLOBAL PAZARLAMA VE ÜRÜN STANDARTLAŞTIRMA/UYARLAMA KARARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 16, 117-132, (2000). |
|
13 |
25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 23150 SÄ°GORTA
|
MAHMUT SARAÇOĞLU, ÜRÜN MALİ MESULİYET SİGORTASI, REASÜRÖR, Sayı: 29, 25-31, (1998). |
|
14 |
16350 HÄ°ZMET PAZARLAMASI 25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 25150 TURÄ°ZM
|
KADİR ÖZTAŞ-METE SEZGİN, HİZMET PAZARLAMASINDA ÇEKİRDEK ÜRÜN OLUŞTURULMASI VE KONYA YÖRESİNİN İNANÇ TURİZMİ AÇISINDAN ANALİZİ, T.C. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET STRATEJİLERİ HAFTA SONU SENİNERLERİ 5, 135-158, (1998). |
S 658 tur 1998 |
15 |
10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB) 15890 GÜMRÜK BİRLİĞİ 25830 ÜRÜN (MAMUL) 23150 SİGORTA
|
MAHMUT SARAÇOĞLU, AB İLE GÜMRÜK BİRLİĞİ AŞAMASINDA ÜRÜN SORUMLULUĞU SİGORTALARININ TÜRKİYE'DEKİ KONUMU, REASÜRÖR, Sayı: 24, 4-9, (1997). |
|
16 |
23150 SÄ°GORTA 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
MAHMUT SARAÇOĞLU, ÇEŞİTLİ ÜLKELERDEKİ ÜRÜN SORUMLULUĞU DÜZENLEMELERİ (II), REASÜRÖR, Sayı: 25, 6-13, (1997). |
|
17 |
17650 KALÄ°TE 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
GÜLCAN GÖNENÇ - SEVİL KİŞOĞLU, ÜRÜN TESLİMİNDE SİPARİŞ ŞARTLARINA UYGUNLUK KALİTESİ VE HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİNE UYGULAMA, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 964-971, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
18 |
25150 TURÄ°ZM 25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 27171 YENÄ° ÃœRÃœN
|
İGE PIRNAR, KAPADOKYA TURİZMİNDE KULLANILAN ÜRÜN ÇEŞİTLERİ VE POTANSİYEL YENİ ÜRÜN ÇEŞİTLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 222-224, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
19 |
26500 VERGİ USULÜ HUKUKU 25830 ÜRÜN (MAMUL) 26632 VERGİLENDİRME
|
YAKUP TOKAT, ZİRAİ ÜRÜNLERİN İŞLENMEK SURETİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ VEYA EMANET OLARAK BIRAKILMASINDAN DOĞAN VERGİLEME SORUNLARI, MALİYE VE SİGORTA YORUMLARI, Sayı: 171, 31-34, (1994). |
|
20 |
13130 DIÅž TÄ°CARET 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
CİHAN DURA, DIŞ TİCARETTE ÜRÜN BAKIMINDAN YOĞUNLAŞMA HAKKINDAKİ İLK ETÜDLER VE SONUÇLARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 10, 1-15, (1993). |
|
21 |
16600 Ä°HRACAT 17190 Ä°STÄ°SNALAR 25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
|
MEHMET BULUT, SANAYİ ÜRÜNÜ İHRACATI İSTİSNASINDA %20 İNDİRİMİN UYGULANACAĞI MAMUL, MALİYE VE SİGORTA YORUMLARI, Sayı: 122, 55-57, (1992). |
|
22 |
19370 MAMUL 25830 ÜRÜN (MAMUL) 25850 ÜRÜN DÖNEMLERİ HİPOTEZİ 25840 ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME
|
NUREL ÜNER, BİR ENDÜSTRİ İŞLETMESİNİN MAMÜL POLİTİKASININ GENİŞLETİLMESİ VE DARALTILMASI İÇİN KRİTERLER , DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 95-116, (1987). |
|
23 |
19370 MAMUL 25830 ÜRÜN (MAMUL) 25850 ÜRÜN DÖNEMLERİ HİPOTEZİ 25840 ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME
|
NUREL ÜNER, BİR ENDÜSTRİ İŞLETMESİNİN MAMÜL POLİTİKASININ GENİŞLETİLMESİ VEYA DARALTILMASI İÇİN KRİTERLER, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 95-116, (1987). |
|
24 |
15040 FİYATLANDIRMA 25830 ÜRÜN (MAMUL) 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
WILLIAM S. KALLIMANIS (ÇEVİREN : A. TUNCER BOZKUŞ), MAMUL KARMASININ FİYATLANDIRILMASINDA KATKI PAYI ANALİZİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: II, Sayı: 1, 147-160, (1984). |
|
25 |
21630 PAZARLAMA 25830 ÃœRÃœN (MAMUL) 15009 FÄ°YAT
|
KUTLU Y. ZORAL, PAZARLAMA HİZMETLERİ VE ÜRÜN FİYATLARI, İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ), Cilt: 1, Sayı: 3, 39-51, (1975). |
|