Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 34
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 17060 Ä°NTERNET
17065 Ä°NTERNETTE PAZARLAMA
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

MUSTAFA GÃœLMEZ, Ä°NTERNET'Ä°N ULUSLARARASI PAZARLAMAYA ETKÄ°LERÄ°: KAVRAMSAL BÄ°R ÇALIÅžMA, SELÇUK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° SOSYAL VE EKONOMÄ°K ARAÅžTIRMALAR DERGÄ°SÄ°, Cilt: 7, Sayı: 13, 337-370, (2007).  
2 25850 ÜRÜN DÖNEMLERİ HİPOTEZİ
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA


BAHTIÅžEN KAVAK - C. BURAK GÃœL, ULUSLARARASI ÃœRÃœN YAÅžAM EÄžRÄ°SÄ° TEORÄ°SÄ°NÄ°N VARSAYIMLARININ AMPÄ°RÄ°K BÄ°R Ä°NCELEMESÄ°, HACETTEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 23, Sayı: 2, 145-164, (2005).  
3 22580 RÜŞVET
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA


SÃœLEYMEN BARUTÇU - MUZAFFER AYDEMÄ°R - ESÄ°N BARUTÇU, ULUSLARARASI PAZARLARDA RÜŞVET SORUNU: DENÄ°ZLÄ°'DE FAALÄ°YET GÖSTEREN Ä°ÅžLETMELERDE BÄ°R ARAÅžTIRMA, SELÇUK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 14, 5157-176, (2005).  
4 16600 Ä°HRACAT
21630 PAZARLAMA
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
10470 ANKET
AYŞEGÜL ASLAN - ŞAFAK AKSOY, İHRACAT PAZARLAMASINDA HEDEF PAZARA YÖNELİK BİLGİ KULLANIMI VE GEREKSİNİM DÜZEYİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİ, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 63-83, (2005). S 658.8 Ulu 2005
5 12421 ÇİN
24640 TEKSTİL SEKTÖRÜ
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

DİLBER ULAŞ - ALPER ÖZER - AKIN KOÇAK, ÇİN TEHDİDİNE YÖNELİK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNÜN DEĞERLENDİRİLMESİ, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 189-212, (2005). S 658.8 Ulu 2005
6 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)

BİLGE AKYOL, KURU İNCİR İÇİN AVRUPA BİRLİĞİ PAZARININ BÖLÜMLENMESİ: ÖRNEK OLAY ANALİZİ, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 213-232, (2005). S 658.8 Ulu 2005
7 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA



ÖZNUR ÖZKAN, ULUSLARARASI PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN KATEGORİK DEĞERLENDİRİLMESİ: 1995-2005 YILLARI ARASI LİTERATÜR TARAMASI, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 279-310, (2005). S 658.8 Ulu 2005
8 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA



V. ASLIHAN NASIR - SÜPHAN NASIR, İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE ULUSLARARASI PAZARLAMANIN GELİŞİMİNİN VE DEĞİŞMİNİN İNCELENMESİ, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 311-324, (2005). S 658.8 Ulu 2005
9 19520 MARKA
10310 ALGILAMA
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

FİGEN BALYEMEZ - E. İLDEM DEVELİ - SEYİL NAJIMUDIOVA - BÜLENT NAMAL - SAHAVET GÜRDAL, ÜLKE MENŞEİ ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA VE KIRGIZİSTAN ÖRNEĞİ (POSTER BİLDİRİ), 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 327-331, (2005). S 658.8 Ulu 2005
10 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJÄ°LERÄ°


ENGİN DENİZ ERİŞ, ULUSLARARASI PAZARLARDA TÜRK MARİNALARININ ÇEKİCİLİĞİ VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ (POSTER BİLDİRİ) , 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 341, (2005). S 658.8 Ulu 2005
11 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
18510 KOBÄ°'LER
16600 Ä°HRACAT

AHMET BARDAKÇI, ULUSLARARASILAÅžMA TEORÄ°LERÄ°NÄ°N GELÄ°ÅžMEKTE OLAN ÃœLKE FÄ°RMALARININ Ä°HRACAT UYGULAMALARI ÇERÇEVESÄ°NDE GEÇERLÄ°LİĞİ: DENÄ°ZLÄ° Ä°MALAT SANAYÄ°Ä° ÖRNEĞİ, HACETTEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 22, Sayı: 1, 55-76, (2004).  
12 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA



RECEP ÇİÇEK, ULUSLARARASI PAZARLARDA GELÄ°ÅžMELER VE TÃœRKÄ°YE'NÄ°N DURUMU, STANDART: EKONOMÄ°K VE TEKNÄ°K DERGÄ°, Sayı: 504, 31-42, (2003).  
13 17592 JAPONYA
21690 PAZARLAMA STRATEJÄ°LERÄ°
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

HULUSÄ° DOÄžAN, JAPON PAZARLAMA STRATEJÄ°LERÄ°NE FARKLI BÄ°R BAKIÅž: ULUSLARARASI PAZARLARDA SAMURAI RUHU MU?, MUÄžLA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 7, 29-39, (2002).  
14 25510 ULUSLARARASI İŞBİRLİĞİ
22410 REKABET
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

METÄ°N ÇANCI, Ä°ÅžLETME VE REKABET STRATEJÄ°SÄ° OLARAK ULUSLARARASI Ä°ÅžBÄ°RLİĞİ VE BÄ°R TÃœRK Ä°ÅžLETME UYGULAMASI ÃœZERÄ°NDE DEÄžERLENDÄ°RMELER, MALTEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 1, 103-126, (2001).  
15 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
25830 ÃœRÃœN (MAMUL)
23680 STANDARTLAÅžTIRMA

Ä°NCÄ° VARÄ°NLÄ°, GLOBAL PAZARLAMA VE ÃœRÃœN STANDARTLAÅžTIRMA/UYARLAMA KARARI, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 16, 117-132, (2000).  
16 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
18832 KÃœRESEL PAZARLAR


G. NAZAN GÃœNAY, GLOBAL PAZARLAMA KAVRAMININ GETÄ°RDÄ°KLERÄ°: KAVRAMI KAVRAYABÄ°LDÄ°K MÄ°? Ä°ZMÄ°R Ä°MALAT SANAYÄ°Ä°NDE UYGULAMA (POSTER BÄ°LDÄ°RÄ°) , 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESÄ°, 79, (2000). S 658.8 BeÅŸ 2000
17 25321 TÃœRKÄ°YE
23780 STRATEJİK YÖNETİM
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

EKREM TATOĞLU, TÜRKİYE'DE YERLEŞİK ULUSLARARASI ORTAKLAŞA GİRİŞİMLERİN PERFORMANSINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ 8. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, 157-168, (2000). S 658 SEK 2000
18 24331 TARIM
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

MAHÄ°R NAKÄ°P, TARIM ÃœRÃœNLERÄ°NÄ°N KULLANIM SIKLIKLARINA GÖRE BÖLÃœMLENEN GLOBAL PAZARIN SABÄ°TLİĞİ, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 14, 16-31, (1999).  
19 18830 KÃœRESELLEÅžME
12500 ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

YUSUF ERBAY, KÃœRESELLEÅžMENÄ°N MOTORU ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER: ULUSLARARASI PAZARLARA AÇILMA YÖNTEMLERÄ° VE KARÅžILAÅžTIKLARI ZORLAYICI FAKTÖRLER, TÃœRK Ä°DARE DERGÄ°SÄ°, Sayı: 418, 45-55, (1998).  
20 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
23750 STRATEJÄ°K ORTAKLIKLAR


MEHMET MARANGOZ, ULUSLARARASI PAZARLAMADA ULUSLARARASI STRATEJÄ°K BÄ°RLEÅžMELERÄ°N ÖNEMÄ°, CELAL BAYAR ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° YÖNETÄ°M VE EKONOMÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 3, 229-257, (1997).  
21 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
22460 REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ
22440 REKABET STRATEJÄ°LERÄ°

ALİCAN KAVAS, ULUSLARARASI PAZARLAMADA REKABET VE İŞBİRLİĞİ STRATEJİLERİNDE YENİ EĞİLİMLER, YİRMİBİRİNCİ YÜZYILIN EŞİĞİNDE İŞLETMECİLİK BİLİMİ VE UYGULAMALARI, 381-386, (1991). S 658 Yir 1991
22 22900 SERBEST BÖLGELER
13130 DIÅž TÄ°CARET
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

Ä°LHAMÄ° VURAL, SERBEST BÖLGELERÄ°N TÃœRK DIÅž TÄ°CARETÄ°NE MUHTEMEL KATKILARI, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Sayı: 4, 147-157, (1990).  
23 14280 ENFORMASYON SÄ°STEMLERÄ°
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI

GÃœLÄ°Z GER, ULUSLARARASI PAZARLAMADA ENFORMASYONUN ROLÃœ VE ARAÅžTIRMA, ESKÄ°ÅžEHÄ°R ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: VII, Sayı: 2, 147-191, (1989).  
24 13130 DIÅž TÄ°CARET
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
16600 Ä°HRACAT

TOLGA YOLDIRIM, KURUMLARIN C.F. VE C.I.F. SATIÅžLARINDAKÄ° DIÅž NAVLUN BEDELÄ°NÄ°N Ä°HRACAT Ä°STÄ°SNASI VE DIÅž NAVLUN Ä°STÄ°SNASI YÖNÃœNDEN DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°, VERGÄ° DÃœNYASI, Sayı: 91, 72-74, (1989).  
25 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
25581 ULUSLARARASI TÄ°CARET
13130 DIÅž TÄ°CARET
16600 Ä°HRACAT
TUNÇ EREM, THE FUTURE OF WORLD TRADE AND INTERNATIONAL MARKETING IN THE 1990'S: NEW EXPORT STRATEGIES, PROBLEMS, AND POTENTIAL MARKETS, MARMARA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 1-2, Sayı: 5, 235-248, (1988).  
1 | 2 | Sonraki Sayfa