|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
HÜSEYİN SABRİ KURTULDU , MOBİLYA SEÇİMİNDE SOSYAL VE KÜLTÜREL DEĞERLER VE BU DEĞERLERİN TÜKETİME ETKİSİ , ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 83-94, (2008). |
|
2 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 22731 SATIN ALMA 22740 SATIÅž
|
ALPASLAN YÜCE, PARAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: KAVRAMSAL BİR İRDELEME , STANDARD, Sayı: 551, 101-107, (2008). |
|
3 |
11400 BELÄ°RSÄ°ZLÄ°K 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 19120 MAL PÄ°YASASI
|
GÜLSÜM AKALIN - SERKAN DİLEK , BELİRSİZLİK ALTINDA TÜKETİCİLERİN KARARLARI , ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 33-48, (2007). |
|
4 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI 21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K
|
ŞÜKRÜ AKDOĞAN - KENAN GÜLLÜ - SEMA BABAYİĞİT, TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKETLERİ ALGILANMALARINA YÖNELİK BİR İMAJ ÇALIŞMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 19, 37-70, (2005). |
|
5 |
25722 ÃœNÄ°VERSÄ°TE 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
HAKAN ALTINTAŞ, TÜRK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İLE EBEVEYNLERİNİN TÜKETİCİ OLARAK ÖNEM VERDİĞİ DEĞERLER VE DİĞER ÜLKE TÜKETİCİLERİ İLE KARŞILAŞTIRILMASI, ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 2, 1-14, (2005). |
|
6 |
20210 MÜŞTERİ 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 21630 PAZARLAMA
|
ÖMER ARASIL - ERTUĞRUL KARAÇUHA - GÖKHAN ÖZER - SERKAN AYDIN, TÜRK GSM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ SADAKATİ, MEMNUNİYETİ,GÜVEN VE DEĞİŞTİRME MALİYETİ ARASINDAKİ DİNAMİK İLİŞKİLER:YAPISAL DENKLEM MODELLEME TEKNİĞİ
, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 219, 46-61, (2004). |
|
7 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA
|
SABİHA KILIÇ - AYKUT GÖKSEL, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI: İNDİRİM KARTLARININ TÜKETİCİ SATINALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE DAİR AMPİRİK BİR ÇALIŞMA, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 2, 147-163, (2004). |
|
8 |
19520 MARKA 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10470 ANKET
|
FATMA DEMİRCİ OREL, MARKET MARKALARI VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARI, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 2, 157-174, (2004). |
|
9 |
25722 ÃœNÄ°VERSÄ°TE 10470 ANKET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
MUSTAFA GÜLMEZ - OLGUN KİTAPÇI, ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GAZETE OKUMA VE GAZETE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ'NDE BİR UYGULAMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 2, 133-149, (2004). |
|
10 |
22470 REKLAM 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
İNCİ VARİNLİ - LEYLA LEBLEBİCİ KACUR - HÜLYA GÖKNAR, ECZACILARIN İLAÇ REKLAMLARINA KARŞI TUTUMLARININ BELİRLENMESİ - KAYSERİ' DE FAALİYET GÖSTEREN ECZACILAR ÜZERİNE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 23, 17-33, (2004). |
|
11 |
10310 ALGILAMA 25200 TUTUNDURMA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 21630 PAZARLAMA
|
MİNE OYMAN, TÜKETİCİLERİN SATIŞ TUTUNDURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE YARAR ALGILAMALARI, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1, 55-76, (2004). |
|
12 |
22470 REKLAM 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
İNCİ VARİNLİ - LEYLA LEBLEBİCİ KACUR - HÜLYA GÖKNAR, ECZACILARIN İLAÇ REKLAMLARINA KARŞI TUTUMLARININ BELİRLENMESİ - KAYSERİ' DE FAALİYET GÖSTEREN ECZACILAR ÜZERİNE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 23, 17-33, (2004). |
|
13 |
25300 TÃœKETÄ°M 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
AYBALA DEMİRCİ / SUNA BAYKAN, EVLİ TÜKETİCİLERİN GIDA SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 495, 82-90, (2003). |
|
14 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 22731 SATIN ALMA 17623 KADIN
|
ATEŞ BAYAZIT, KADIN TÜKETİCİLERİN DAYANIKLI TÜKETİM MALLARINI SATIN ALMA ÖNCESİ VE SONRASINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE SERGİLEDİKLERİ DAVRANIŞLAR, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 498, 64-1, (2003). |
|
15 |
22731 SATIN ALMA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 10470 ANKET
|
TURAN ATILGAN, EGE ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEKSTİL ÜRÜNLERİNE YÖNELİK SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 500, 72-81, (2003). |
|
16 |
19520 MARKA 22731 SATIN ALMA 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
TÜLAY KORKMAZ - F. BAHAR IŞIN, MARKA TANIDIKLIĞI VE KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİMİN MARKAYA KARŞI TUTUM VE SATINALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 3-4, 287-301, (2003). |
|
17 |
17060 Ä°NTERNET 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
BURCU CANDAN - KEMAL KURTULUŞ, İNTERNET KULLANICILARININ GIDA, TEMİZLİK VE KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİNDE SANAL ALIŞ-VERİŞ YAPMA NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK PİLOT BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 1-2, 307-321, (2003). |
|
18 |
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25190 TUTUM
|
EMRAH CENGİZ - BERNA ÖZDEN, PERAKENDECİLİKTE BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ VE TÜKETİCİLERİN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ İLE İLGİLİ TUTUMLARINI TESPİT ETMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, EGE ÜNİVERSİTESİ İ.İ.B.F. EGE AKADEMİK BAKIŞ, Cilt: 2, Sayı: 1, 65-78, (2002). |
|
19 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
CENK ARSUN YÜKSEL, DONDURULMUŞ HAZIR YEMEK SATIN ALAN TÜKETİCİLERİN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ARAŞTIRMA, EGE ÜNİVERSİTESİ İ.İ.B.F. EGE AKADEMİK BAKIŞ, Cilt: 2, Sayı: 1, 91-102, (2002). |
|
20 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10470 ANKET 10880 AYIRMA ANALÄ°ZÄ° (DÄ°SKRÄ°MÄ°NANT ANALÄ°ZÄ°)
|
CANAN MADRAN - ŞAHSENEM KABAKÇI, TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK YAŞAM TARZI: ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİNDE OKUYAN KIZ ÖĞRENCİLERİN YAŞAM TARZI TİPLERİNİN BELİRLENMASİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA , DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 1, 81-94, (2002). |
|
21 |
25300 TÃœKETÄ°M 16029 HARCAMA 15390 GELÄ°R KAVRAMI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
|
MURAT NİŞANLI, GELİR GRUPLARI İTİBARİYLE HARCAMA KALIPLARI: 1987 - 1994 TÜRKİYE KENTSEL KESİM VERİLERİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 1, 127-140, (2002). |
|
22 |
18280 KAYSERÄ° 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 10470 ANKET
|
YUNUS DURSUN - HÜLYA GÖKNAR, KAYSERİ'DE YAŞAYAN BAYANLARIN ÇAMAŞIR DETERJANI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 13, 19-33, (2002). |
|
23 |
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 17060 Ä°NTERNET 25190 TUTUM 10470 ANKET
|
AHMET ŞEKERKAYA - CENK ARSUN YÜKSEL, TÜKETİCİLERİN İNTERNETE KARŞI TUTUMLARINA GÖRE KÜMELER HALİNDE İNCELENMESİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 31, Sayı: 2, 7-29, (2002). |
|
24 |
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
|
AYLA ÖZHAN DEDEOĞLU, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ALANINDA KALİTATİF ARAŞTIRMALARIN ÖNEMİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 17, Sayı: 2, 75-92, (2002). |
|
25 |
19850 MODA 25300 TÃœKETÄ°M 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
|
ZEYNEL TEZEL ÖZBEK, 12 - 14 YAŞ ADOLESAN ÇAĞINDAKİ KIZ ÇOCUKLARIN GİYSİ SEÇİMİ VE MODAYLA İLGİLENME DURUMLARI, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 483, 37-43, (2002). |
|