Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
|
Bulunan Kayıt Sayısı: 1
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
Anahtar Kavram | Künye | Dewey No | |
1 | 26929 YAPISAL EŞİTLİK MODELİ 16340 HİZMET KALİTESİ 23061 SERVEQUAL ANALİZİ 24764 TERMAL OTEL İŞLETMELERİ |
ALİ ELEREN, MÜŞTERİ BEKLENTİLERİNE DAYALI BİR HİZMET KALİTESİÖLÇÜM MODELİ:TERMAL OTEL İŞLETMECİLİĞİNDE BİR UYGULAMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 18, 395-420, (2009). |