Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 3
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 19055 MAĞAZA BAĞLILIĞI
23841 SÜPERMARKET
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI

AYSEL ERÇİŞ - M. KEMAL YILMAZ - SEVTAP ÜNAL - POLAT CAN, PERAKENDE MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER , 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 159-183, (2007). S 658.8 ULU 2007
2 20210 MÜŞTERİ
19060 MAĞAZALAR
10549 ARAŞTIRMA
23841 SÜPERMARKET
SERAP ÇABUK FATMA OREL EBRU GÜLER, SÜPERMARKET MÜŞTERİLERİNİN MAĞAZA KARTI TERCİH NEDENLERİNE EN FAZLA ETKİ EDEN DEĞİŞKENLERİN ORTAYA ÇIKARILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ÇIKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 2, 81-94, (2006).  
3 23841



AHMET SELİM KARAKAYA, ŞİRKETLERİN BÖLÜNMESİ, YAKLAŞIM, Sayı: 156, 211-213, (2005).