|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
19512 MARKA KİŞİLİĞİ 10292 ALGILANAN DEĞER 25150 TURİZM 23075 SEYAHAT ACENTALARI
|
TUBA TÜRKMENDAĞ - AHMET KÖROĞLU, ALGILANAN DEĞERİN MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNE ETKİSİ , ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ - ULUSLARARSI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 4, 1121-1146, (2018). |
|
2 |
20821 OTEL İŞLETMELERİ 23075 SEYAHAT ACENTALARI 10420 ANALİTİK HİYERARŞİ YAKLAŞIMI
|
NURİ ÖZGÜR DOĞAN - SEDA GENCAN, SEYAHAT ACENTASI YÖNETİCİLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA EN UYGUN OTEL SEÇİMİ: BİR ANALİTİK HİYERARŞİ PROSESİ (AHP) UYGULAMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 41, 69-88, (2013). |
|
3 |
23075 SEYAHAT ACENTALARI 10261 AKREDÄ°TASYON
|
NAZMİYE ERDOĞAN, SEYAHAT ACENTELERİ ÖRNEĞİYLE TURİZMDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK: EKOETİKET, SERTİFİKASYON VE AKREDİTASYON PROGRAMI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 3, 65-92, (2013). |
|
4 |
23075 SEYAHAT ACENTALARI 25321 TÃœRKÄ°YE 21730 PERFORMANS DEÄžERLEME
|
İZZET KILIÇ - SAİD KINGIR - MUAMMER MESCİ, TÜRKİYE'DEKİ SEYAHAT ACENTALARININ PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 24, Sayı: 1, 25-42, (2010). |
|