|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
23061 SERVQUAL ANALÄ°ZÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 15919 GÃœVENLÄ°K
|
MEHTAP AKÇİL OK
FATMA MERVE GİRGİN, ANKARA'DA İKİ ÖZEL YURT İŞLETMESİNDE SERVQUAL YÖNTEMİ İLE HİZMET KALİTESİİNİN ÖLÇÜLMESİ, ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 25, 295-323, (2015). |
|
2 |
27244 YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 23061 SERVQUAL ANALİZİ 13361 DİNESERV
|
BURHAN KILIÇ - ALPER KURNAZ, YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DİNESERV MODELİ İLE ÖLÇÜMÜ, FİNANS POLİTİK & EKONOMİK YORUMLAR, Cilt: 49, Sayı: 564, 77-94, (2012). |
|
3 |
26929 YAPISAL EŞİTLİK MODELİ 16340 HİZMET KALİTESİ 23061 SERVEQUAL ANALİZİ 24764 TERMAL OTEL İŞLETMELERİ
|
ALİ ELEREN, MÜŞTERİ BEKLENTİLERİNE DAYALI BİR HİZMET KALİTESİÖLÇÜM MODELİ:TERMAL OTEL İŞLETMECİLİĞİNDE BİR UYGULAMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 18, 395-420, (2009). |
|
4 |
11160 BANKA 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 23061 SERVEQUAL ANALÄ°ZÄ°
|
ŞENOL ALTAN - MURAT ALTAN, BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SERVEQUAL ANALİZİ VE ÖLÇÜMÜ, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 17-32, (2004). |
|