|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
22505 RESTORAN HÄ°ZMETÄ° 21600 PAZAR 21725 PERFORMANS 17940 KAPASÄ°TE
|
J.N.MOJEKWU
A.RAHÄ°M GANIYU
O.SALOME IGHOMEREHO, PAZARA YÖNELİK KAPASİTE ARTTIRICI STRATEJİLERİN FİRMALARIN PERFORMANSLARINA ETKİSİ:LAGOS STATE METROPOLİS'TE SEÇİLMİŞ FAST FOOD RESTORANLARINA İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA, ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 45-60, (2016). |
|
2 |
20210 MÜŞTERİ 20217 MÜŞTERİ DAVRANIŞI 22505 RESTORAN HİZMETİ
|
OLGUN KİTAPCI, RESTORAN HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: SİVAS İLİ'NDE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 31, 111-120, (2008). |
|
3 |
22505 RESTORAN HİZMETİ 25152 TURİZM İŞLETMELERİ 20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
|
ANIL AKAY
MEHMET SARIIŞIK, RESTORAN YÖNETİCİLERİNİN MENÜ PLANLAMASI VE ANALİZİ KONUSUNA YAKLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 12, 211-230, (2008). |
|