Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 110
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 12446 ÇOCUK İŞÇİLİĞİ
22470 REKLAM
17828 KAMU SPOTU
15804 GÖSTERGEBİLİM
MEHMET OZAN GÜLADA, ÇOCUK İŞÇİLİĞİNİN ÖNLENMESİNE YÖNELİK HAZIRLANAN KAMU SPOTU REKLAMLARININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ, SOSYAL GÜVENLİK DERGİSİ, Cilt: 9, Sayı: 1, 215-235, (2019).  
2 17260 İŞ KAZASI
17230 İŞ GÜVENLİĞİ
22470 REKLAM
18642 KORKU ÇEKİCİLİĞİ
MURAT ARPA - CANER ÇAKI, İŞ KAZALARINI KONU ALAN İŞ GÜVENLİĞİ REKLAMLARINDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİKLERİN KULLANIMI: AVUSTRALYA VE SİNGAPUR İŞ GÜVENLİĞİ REKLAMLARI ÜZERİNE İNCELEME, SOSYAL GÜVENLİK DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 2, 153-172, (2018).  
3 22700 SANAYİ DEVRİMİ
18830 KÜRESELLEŞME
22470 REKLAM

PINAR BASMACI, KÜRESEL ÜRÜNLERİN YEREL REKLAMLARINDA ERKEĞİN TEMSİLİ, MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ (SOBBİAD) SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 43, 165-184, (2018).  
4 21630 PAZARLAMA
16940 İLETİŞİM
19520 MARKA
22470 REKLAM
M.SERDAR ERCİŞ ARZU KALAFAT ÇAT, PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MARKA FARKINDALIĞI VE MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİLERİ:ATATÜRK ÜNİVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 13, 189-199, (2016).  
5 22470 REKLAM
23145 SİGARA KULLANIMI
17828 KAMU SPOTU

FİKRET YAMAN İHSAN GÖÇKAN, KAMU SPOTU REKLAMLARININ SİGARA KULLANICILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ:AFYONKARAHİSAR İLİNDE BİR UYGULAMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 11, 53-66, (2015).  
6 22470 REKLAM
24286 TANITICI REKLAM ( ADVERTORİAL )
14630 FAKTÖR ANALİZİ

ABDULLAH OKUMUŞ - NAİM ÇETİNTÜRK - EYÜP ÇETİN , GELENEKSEL İLAN VE ADVERTORİAL ( TANITICI REKLAM ) UYGULAMALARININ REKLAM VE REKLAMI YAPILAN ÜRÜNÜN ALGISINA İLİŞKİN DEĞERLEMELERİNİN FAKTÖR ANALİZİ TEMELLİ İNCELENMESİ , İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: 40, Sayı: 2, 176-194, (2011).  
7 23580 SPONSORLUK
22470 REKLAM
26678 VERGİSEL SONUÇLAR
16070 HARCAMA VERGİLERİ
HAKKI SAYAN , SPONSORLUK İLE REKLAM FAALİYETİ ARASINDAKİ FARK VE SPONSORLUK HARCAMALARININ VERGİSEL SONUÇLARI , VERGİ DÜNYASI, Sayı: 338, 41-49, (2009).  
8 19517 MARKA TANINIRLIĞI
19516 MARKA FARKINDALIĞI
22470 REKLAM

NİLSUN SARIYER, GİRİŞİMCİLER AÇISINDAN TELEVİZYON REKLAMLARININ MARKA TANINIRLIĞINA ETKİSİ, GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1, 117-131, (2009).  
9 22470 REKLAM
18210 KATMA DEĞER VERGİSİ
15040 FİYATLANDIRMA

T. TOLGA KALKAN, REKLAM VE İLANLARDAKİ "....+ KDV" FİYATLANDIRMASININ VERGİ VE TÜKETİCİ MEVZUATI ÇERÇEVESİNDEKİ DEĞERLENDİRİLMESİ, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 309, 87-91, (2007).  
10 25321 TÜRKİYE
22470 REKLAM


SELÇUK DURANLAR, KÜRESELLEŞMENİN YÜKSELEN PİYASALARA VE TÜRKİYE'YE ETKİSİ, CİVİLACADEMİY, Cilt: 4, Sayı: 1, 23-26, (2006).  
11 12241 CUMHURİYET
22470 REKLAM


İLBEYİ ÖZER, CUMHURİYETİN'İN İLK YILLARINDA BASINDA REKLAM VE REKLAMLARIN SOSYAL HAYATA ETKİSİ, CİVİLACADEMİY, Cilt: 4, Sayı: 1, 27-32, (2006).  
12 22470 REKLAM



ADVERTISEMENT ORDER FORM, BALKAN TRADE BULLETİN, Sayı: 14, 83, (2006).  
13 18210 KATMA DEĞER VERGİSİ
22470 REKLAM


ABDULLAH TOLU, ŞEHİRİÇİ TİCARİ ARAÇLARA VERİLEN REKLAMLARDA KDV, YAKLAŞIM, Sayı: 151, 209-212, (2005).  
14 20630 OPTİMİZASYON
22470 REKLAM


AYDIN ULUCAN - ONUR ÜLKER, TELEVİZYON KANALLARINDA REKLAM ÇİZELGELEMESİ: KARIŞIK TAM SAYILI PROGRAMLAMA UYGULAMASI, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 23, Sayı: 2, 221-233, (2005).  
15 25322 TÜRK TARİHİ
22470 REKLAM
18820 KÜLTÜR

İBRAHİM TORUK, TÜRKİYE'DE 1990-2000 YILLARI ARASINDA SOSYO-EKONOMİK ORTAMIN VE KÜLTÜREL HAYATIN REKLAMLAR ÜZERİNDEN TEMSİLİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 14, 493-508, (2005).  
16 22470 REKLAM
17623 KADIN


REKLAMLAR KADINLARI NASIL ETKİLER?, STANDARD TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 519, 86-91, (2005).  
17 22470 REKLAM
26110 VERGİ


TALHA APAK, REKLAMASYON NEDİR? REKLAMASYON VE KOMİSYON GİDERLERİNİN VERGİ MEVZUATI YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ, MALİ ÇÖZÜM DERGİSİ, Sayı: 70, 76-80, (2005).  
18 18830 KÜRESELLEŞME
18820 KÜLTÜR
22470 REKLAM

GÖNÜL BABATAŞ, GLOBALLEŞME SÜRECİNDE REKLAMIN KÜLTÜRE ETKİSİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 309-315, (2004).  
19 19520 MARKA
22410 REKABET
22470 REKLAM

HAMZA ÇAKIR, TÜRKÇE BASININDA İLK "MARKA" REKABETİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 16, 27-36, (2004).  
20 18459 KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
22470 REKLAM


İMRAN UĞUR - SEDAT ŞİMŞEK, KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARINDAKİ REKLAMLARDA KADIN VE ERKEK OBJELERİNİN KULLANILMASI, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 549-560, (2004).  
21 23580 SPONSORLUK
22470 REKLAM


ELİF SONSUZOĞLU, SPORDA SPONSORLUK VE REKLAM YASAKLARININ DOLANILMASI -II, YAKLAŞIM, Sayı: 143, 50-55, (2004).  
22 19520 MARKA
16940 İLETİŞİM
22470 REKLAM

TANER İÇTEN, REKLAMDA DOĞRU TERCİHLER, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 68-70, (2004). S. 658.421 Gir 2004
23 22470 REKLAM



ÜMİT ZAİM, MUTLAKA REKLAM YAPMALIYIZ, 2004 ULUSAL GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ - GİRİŞİMCİLİK VE BÜYÜME, 71-74, (2004). S. 658.421 Gir 2004
24 23580 SPONSORLUK
22470 REKLAM


ELİF SONSUZOĞLU, SPORDA SPONSORLUK VE REKLAM YASAKLARININ DOLANILMASI -I, YAKLAŞIM, Sayı: 142, 32-38, (2004).  
25 26110 VERGİ
22470 REKLAM


ERCAN ALPTÜRK, FİNANSAL VE VERGİSEL BOYUTUYLA TELEVİZYON REKLAMLARI, LEBİB YALKIN MEVZUAT DERGİSİ, Sayı: 2, 77-85, (2004).  
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Sonraki Sayfa