Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 32
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 27105 YAZILIM SEKTÖRÜ
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


SELEN ÖZTÜRK ABDULLAH OKUMUŞ FERİDE MUTLU, YAZILIM SEKTÖRÜNDEKİ FİRMALARIN PAZARLAMA İSTİHBARAT KAYNAKLARI,PAZARLAMA ZEKALARI VE İŞLETME ÖZELLİKLERİNE GÖRE KÜMELER HALİNDE İNCELENMESİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 41, Sayı: 2, 227-240, (2012).  
2 18537 KONAKLAMA İŞLETMELERİ
21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
11200 BARTER (TAKAS)
FUNDA CENGİZ ENGİN ÜNGÜREN EMRE CENGİZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA DEPARTMANI YÖNETİCİLERİNİN BARTER SİSTEMİNİN PAZARLAMA FONKSİYONUNA ETKİSİNE İLİŞKİN TUTUMLARINI ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA, ULSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 101-120, (2011).  
3 18537 KONAKLAMA İŞLETMELERİ
20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
BURHANEDDİN ZENGİN İLKER ÖZTÜRK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN İLŞKİSEL PAZARLAMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ, AKADEMİK İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 117-132, (2010).  
4 10420 ANALİTİK HİYERARŞİ YAKLAŞIMI
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
14560 FAALİYET PLANLAMA
20630 OPTİMİZASYON
İSMAİL EROL, ÜRETİM / PAZARLAMA STRATEJİ VE FAALİYET PLANLARININ UYUMU, BİR KARAR DESTEK ARACI ÖNERİSİ VE FİRMA UYGULAMASI, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 232, 105-121, (2005).  
5 18510 KOBİ'LER
11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA)
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

UMUT KOÇ - ÖMER TORLAK, KOBİ'LERDE İŞLETMELERARASI KIYASLAMA TEKNİĞİNİN PAZARLAMA STRATEJİLERİNE ETKİSİ, 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 428-432, (2005). S 338.642 Kob 2005
6 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


ENGİN DENİZ ERİŞ, ULUSLARARASI PAZARLARDA TÜRK MARİNALARININ ÇEKİCİLİĞİ VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ (POSTER BİLDİRİ) , 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 341, (2005). S 658.8 Ulu 2005
7 18510 KOBİ'LER
21600 PAZAR
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
10470 ANKET
DİLBER ULAŞ, KOBİ'LERİN YABANCI PAZARLARA AÇILMADA KULLANDIKLARI STRATEJİLER, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 3, 179-204, (2004).  
8 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
21630 PAZARLAMA
19039 MADENCİLİK

ÇAĞATAN TAŞKIN, KÜRESELLEŞEN DÜNYADA TÜRKİYE AÇISINDAN BOR MADENİNİN STRETEJİK ÖNEMİ, PAZARLAMA SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ OLARAK BAZI PAZARLAMA STRATEJİLERİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ 1. ULUSAL GENÇ BİLİM ADAMLARI SEMPOZYUMU CİLT 2, Cilt: 2, Sayı: 7, 521-538, (2004). S 320 değ 2004 c.2
9 25750 ÜRETİM
25802 ÜRETİM STRATEJİSİ
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Hasan Ayyıldız Ekrem Cengiz, Üretim/Pazarlama Bölümleri Arasındaki Uyumun Firmaların Rekabetçi Yapısı ve Kâr Potansiyeli Üzerindeki Etkisi, Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 23, Sayı: 2, 21-39, (2004).  
10 21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
18510 KOBİ'LER

CANAN AY - AYLİN ÜNAL, KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELER İÇİN YENİ BİR PAZARLAMA ANLAYIŞI: GERİLLA PAZARLAMASI, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Cilt: 9, Sayı: 1-2, 75-85, (2003).  
11 17060 İNTERNET
22731 SATIN ALMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

H. SABRİ KURTULDU - ÇİĞDEM ŞAHİN, İNTERNET YOLUYLA SATINALMAYI OLUMSUZ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE PAZARLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK MUHTEMEL ETKİLERİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 3-25, (2003). S 658-8 SEK 2003
12 17592 JAPONYA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA

HULUSİ DOĞAN, JAPON PAZARLAMA STRATEJİLERİNE FARKLI BİR BAKIŞ: ULUSLARARASI PAZARLARDA SAMURAI RUHU MU?, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 7, 29-39, (2002).  
13 22410 REKABET
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
18510 KOBİ'LER
10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)
BİROL TENEKECİOĞLU - NURİ ÇALIK - FİGEN ERSOY, AVRUPA BİRLİĞİ İLE ENTEGRASYON SÜRECİNDE KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERİN (KOBİ) REKABET GÜÇLERİNİN ARTTIRILMASI VE ESKİŞEHİR'DE MAKİNE İMALATI VE GIDA SEKTÖRÜNDE YER ALAN KOBİ'LER ÜZERİNDE BİR UYGULAMA, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 119-146, (2002).  
14 14080 EMEKLİLİK
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


MURAT ÇİFTÇİ, TAMAMLAYICI ÖZEL EMEKLİLİK KURULUŞLARINA YÖNELİKOPTİMAL PZARLAMA STRATEJİSİ ÜZERİNE MODEL ÖNERİSİ VE HEDEF KİTLENİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA, REASÜRÖR, Sayı: 46, 4-26, (2002).  
15 19060 MAĞAZALAR
21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
10470 ANKET
M. MİTHAT ÜNER - SANEM ALKİBAY, ALGILAMA HARİTALARI: DEPARTMANLI MAĞAZALAR ÜZERİNE AMPİRİK BİR İNCELEME, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 3, 79-110, (2001).  
16 14240 ENFLASYON
21681 PAZARLAMA KARMASI
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

MUSTAFA GÜLMEZ, ENFLASYON ORTAMINDA MAMUL KARMASI VE STRATEJİLERİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 263-271, (2001).  
17 18210 KATMA DEĞER VERGİSİ
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


ABDULLAH TOLU, FİRMALARIN SATIŞLARINI ARTIRMAK AMACIYLA ÇEKİLİŞLE HEDİYE VERMELERİNDE KDV, YAKLAŞIM, Sayı: 102, 234-237, (2001).  
18 23150 SİGORTA
21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
16350 HİZMET PAZARLAMASI
İGE PIRNAR TAVMERGEN, SİGORTA ÜRÜNLERİNİN PAZARLAMASINDA KULLANILAN DOĞRUDAN PAZARLAMA ARAÇLARI, ARAÇ SEÇİM KARARI VE KULLANICILARIN SEÇİMLERİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA, REASÜRÖR, Sayı: 40, 31-48, (2001).  
19 18832 KÜRESEL PAZARLAR
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
18820 KÜLTÜR

TUNÇ EREM - Ö. BAYBARS TEK - A. ERCAN GEGEZ - DENİZ BÖRÜ, GLOBAL PAZARLARDA PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN TASARIM VE UYGULANMASINDA KÜLTÜREL ETKİLEŞİMİN ROLÜ, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 21-43, (2000). S 658.8 Beş 2000
20 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


AYHAN GÖKDENİZ - HÜSEYİN ÇEKEN, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE SATIŞ GELİŞTİRME VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 161, (2000). S 658.8 Beş 2000
21 16600 İHRACAT
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


M. MİTHAT ÜNER - OSMAN M. KARATEPE, İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1-2, 71-87, (1998).  
22 27171 YENİ ÜRÜN
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


S. ÜMİT KÜÇÜK, YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1-2, 89-102, (1998).  
23 21900 PLANLAMA
25840 ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ

GÜLÇİN BULUÇ, TURİSTİK ÇEKİCİLİK KAYNAKLARININ PLANLANMASINDA TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMESİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 2, 139-160, (1997).  
24 25150 TURİZM
21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
10312 ALMANYA
BAYRAM KAYA, YÖRESEL TURİZM TANITMA VE PAZARLAMA POLİTİKALARI VE ALMAN SEYAHAT PAZARININ ARAŞTIRMA SONUÇLARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 225-232, (1995). S 939.34 Kap 1995
25 21630 PAZARLAMA
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
22841 SEÇİM
ÖMER AKAT, PAZARLAMA AÇISINDAN SEÇİM KAMPANYALARI VE YÖNETİMİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1-2, 97-104, (1993).  
1 | 2 | Sonraki Sayfa