|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 12052 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
BURÇİN KAPLAN - MELİS KAYTAZ YİĞİT, BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YAKLAŞIMI AKADEMİK YAZINI ÜZERİNE BİR İNCELEME VE BİR ÖRNEK ŞİRKET ANALİZİ, BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 7, 75-97, (2013). |
|
2 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 25379 TV REKLAMI
|
EYÜP AKIN - M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN, TÜKETİCİLERİN TV REKLAMLARINA GENEL BAKIŞ AÇILARI VE TV REKLAMINDAN KAÇINMA EĞİLİMLERİ İTİBARİYLE İNCELENMESİ, AKSARAY ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 85-110, (2009). |
|
3 |
17060 İNTERNET 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
RESUL USTA, TÜRKİYE'DEKİ EN BÜYÜK 100 SANAYİ İŞLETMESİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNÜNDEN İNCELENMESİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 2, 243-261, (2007). |
|
4 |
20222 MÜŞTERİ DEĞERİ 20232 MÜŞTERİ ODAKLILIK 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 21630 PAZARLAMA
|
EBRU UZUNOĞLU, MÜŞTERİ ODAKLI PAZARLAMA ANLAYIŞINA GÖRE DEĞER YARATMA : BİR MODEL OLARAK DEĞER İLETİM SİSTEMİ , İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 11-29, (2007). |
|
5 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 21610 PAZAR ARAŞTIRMALARI 15009 FİYAT
|
MEHMET TIĞLI, BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ ÇERÇEVESİNDE FİYAT İLETİŞİMİ VE YÜKSEK-DÜŞÜK FİYAT DÜZEYLERİNİN ÇAĞRIŞIMLARI ÜZERİNE BİR ODAK GRUP ÇALIŞMASI, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 297-308, (2004). |
|
6 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 25200 TUTUNDURMA 16000 HALKLA İLİŞKİLER
|
GÖKHAN YOLAÇ, BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE PAZARLAMA HALKLA İLİŞKİLER, MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ, Cilt: 6, Sayı: 22, 191-201, (2004). |
|
7 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 25150 TURİZM 17060 İNTERNET
|
KURTULUŞ KARAMUSTAFA - DURDU MEHMET BİÇKES - ŞEVKİ ULAMA, TÜRKİYE'DEKİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN İNTERNET WEB SİTELERİNİ DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 19, 51-92, (2002). |
|
8 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
İBRAHİM İLKHAN, DIE INTENTION IM VERKAUFSGEPRAECH: EINE RHETORISCHE ANALYSE, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 7, 211-216, (2002). |
|
9 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 19520 MARKA 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
SELİME SEZGİN - ELİF KARAOSMANOĞLU - TOLGA AÇAN, KURUMSAL PAZARLAMA İMAJ VE MARKA DEĞERLERİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE KONUMLANDIRILMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 238, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
10 |
17060 İNTERNET 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
FUNDA SAVAŞ GÜN, BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE TÜRKİYE'DE WEB SAYFASI UYGULAMALARI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 244, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
11 |
14000 ELEKTRONİK TİCARET 21630 PAZARLAMA 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
ECE ÇÖKLÜ - ERHAN AKYAZI, E- MARKETING'IN ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİNE KATKISINA BİR ÖRNEK: WEB PR (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 315, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
12 |
21630 PAZARLAMA 22470 REKLAM 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
GÖKSEL ŞİMŞEK, İLETİŞİM ARACI OLARAK REKLAM, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 283-290, (1998). |
|
13 |
23580 SPONSORLUK 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 21681 PAZARLAMA KARMASI
|
FATMA DEMİRCİ, SPONSORLUK: PAZARLAMA İLETİŞİM KARMASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 2, 193-202, (1997). |
|
14 |
21630 PAZARLAMA 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
YAVUZ ODABAŞI, PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MESAJ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VII, Sayı: 2, 77-86, (1989). |
|