Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 43
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 12489 ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALİZİ
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
19520 MARKA

TUÄžBA GÃœRÇAYLILAR YENÄ°DOÄžAN , PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARINDA ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALÄ°ZÄ° : ÃœNÄ°VERSÄ°TE ÖĞRENCÄ°LERÄ°NÄ°N MARKA ALGISI ÃœZERÄ°NE BÄ°R ARAÅžTIRMA , AKDENÄ°Z Ä°Ä°BF DERGÄ°SÄ° , Cilt: 8, Sayı: 15, 138-169, (2008).  
2 21630 PAZARLAMA
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI


REMZÄ° ALTUNIÅžIK - ÖMER TORLAK, TÃœRKÄ°YE'DE PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARININ GENEL BÄ°R DEÄžERLEMESÄ° VE NÄ°TEL YÖNTEMLERÄ°N ARTAN ÖNEMÄ°, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI DERGÄ°SÄ°, Cilt: 1, Sayı: 1, 56-72, (2006).  
3 25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K

ŞÜKRÃœ AKDOÄžAN - KENAN GÃœLLÃœ - SEMA BABAYİĞİT, TÃœKETÄ°CÄ°LERÄ°N SÃœPERMARKETLERÄ° ALGILANMALARINA YÖNELÄ°K BÄ°R Ä°MAJ ÇALIÅžMASI, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Cilt: 2, Sayı: 19, 37-70, (2005).  
4 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
17135 Ä°STATÄ°STÄ°KSEL ANALÄ°Z


SERKAN AKINCI - EDA ATILGAN , PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARINDA KATEGORÄ°K VERÄ°LERÄ°N HARÄ°TALANMASI : GÖRSEL Ä°LÄ°ÅžKÄ° ANALÄ°ZÄ° VE UYGULAMA ÖRNEĞİ, AKDENÄ°Z Ä°Ä°BF DERGÄ°SÄ° , Cilt: 5, Sayı: 9, 1-17, (2005).  
5 21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
25160 TURÄ°ZM PAZARLAMASI

LÃœTFÄ° ATAY, DESTÄ°NASYON PAZARLAMASI YÖNETÄ°MÄ°NE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N STRATEJÄ°K BÄ°R YAKLAÅžIM, DOKUZ EYLÃœL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°ÅžLETME FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 4, Sayı: 2, 144-158, (2003).  
6 10430 ANALİZ YÖNTEMLERİ
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI


EMRE Ä°PEKÇİ ÇETÄ°N, ÇOK DEĞİŞKENLÄ° ANALÄ°ZLERÄ°N PAZARLAMA Ä°LE Ä°LGÄ°LÄ° ARAÅžTIRMALARDA KULLNIMI : 1995-2002 ARASI YAZIN TARAMASI, AKDENÄ°Z Ä°. Ä°. B. F. DERGÄ°SÄ°, Cilt: 3, Sayı: 5, 32-47, (2003).  
7 21050 ÖLÇME VE DERECELEME
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI


M. SERHAN SEKRETER - GÖKHAN AKYÃœZ, PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARINDA KULLANILAN ÖLÇEKLERE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N BÄ°R YAZIN TARAMASI (1995 - 2002), AKDENÄ°Z Ä°. Ä°. B. F. DERGÄ°SÄ°, Cilt: 3, Sayı: 6, 123-150, (2003).  
8 22740 SATIÅž
15009 FÄ°YAT
21630 PAZARLAMA
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
MEHMET TIÄžLI - SERDAR PÄ°RTÄ°NÄ°, SATIÅž ÖZENDÄ°RMEDE ETKÄ°LÄ° BÄ°R ARAÇ OLARAK INSERT VE HIPER/SUPERMARKET MÜŞTERÄ°LERÄ° ÃœZERÄ°NDE BÄ°R UYGULAMA, ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 3, Sayı: 2, 117-144, (2003).  
9 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
21720 PERAKENDECÄ°LÄ°K

MUSTAFA YILMAZ- REMZİ ALTUNIŞIK, PERAKENDE SEKTÖRÜNDE KURULUŞ YERİ SEÇİMİNDE COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMİNİN KULLANILMASI, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 97-111, (2003). S 658-8 SEK 2003
10 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
19520 MARKA
25830 ÃœRÃœN (MAMUL)

YEŞİM UZUN - SABRİ ERDİL, MARKA YAYMA STRATEJİLERİNDE ÜRÜN BENZERLİĞİNİN TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMESİNDEKİ ETKİSİ VE SEÇİLEN MARKALARDA BİR UYGULAMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 171-196, (2003). S 658-8 SEK 2003
11 20990 ÖĞRENEN ORGANİZASYON
21730 PERFORMANS DEÄžERLEME
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI

CENGİZ YILMAZ - ERCAN ERGÜN, MÜŞTERİ ODAKLILIK, ÖĞRENME ODAKLILIK VE ÇEVRESEL BELİRSİZLİK : İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE BİRLİKTE VE ETKİLEŞİMLİ ETKİLERİ, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 197-209, (2003). S 658-8 SEK 2003
12 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
22541 RÄ°SK
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI

ERTUĞRUL GÖDELEK, TÜKETİCİ RİSK ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 269-289, (2003). S 658-8 SEK 2003
13 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
21630 PAZARLAMA

CENK ARSUN YÜKSEL - ABDULLAH OKUMUŞ, DEODORANT KULLANAN TÜKETİCİLERİN, DEODORANT SATIN ALIRKEN ÖNEM VERDİKLERİ UNSURLARIN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 291-306, (2003). S 658-8 SEK 2003
14 24630 TEKNOLOJÄ°K GELÄ°ÅžME
11160 BANKA
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI

HÜSEYİN KANIBİR - GÜLNİL AYDIN - SİMA NART, TEKNOLOJİK YENİLİKLERE DAYALI BANKACILIK HİZMETLERİNİ KULLANIM ÖZELLİKLERİNE GÖRE MÜŞTERİ PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR PİLOT ÇALIŞMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 345-364, (2003). S 658-8 SEK 2003
15 25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI

AYLA ÖZHAN DEDEOÄžLU, TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžLARI ALANINDA KALÄ°TATÄ°F ARAÅžTIRMALARIN ÖNEMÄ° VE MULTÄ°DÄ°SÄ°PLÄ°NER YAKLAÅžIMLAR, DOKUZ EYLÃœL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 17, Sayı: 2, 75-92, (2002).  
16 24331 TARIM
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI


RESUL USTA, TÃœRKÄ°YE'NÄ°N FINDIK Ä°HRACATNDA PAZAR VE MAMÃœL GELÄ°ÅžTÄ°RMEDE BÄ°LGÄ° Ä°HTÄ°YACI, STANDART: , Sayı: 492, 89-92, (2002).  
17 21630 PAZARLAMA
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI


AYÅžE ÅžAHÄ°N, GELECEĞİ GÖRMEK PAZARLAMA ARAÅžTIRMASININ GÃœCÃœ, SÃœLEYMAN DEMÄ°REL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 6, Sayı: 1, 173-181, (2001).  
18 16330 HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ°
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI

OYA İNCİ BOLAT , KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARTIRILMASINDA PAZARLAMA ARAŞTIRMALARININ ROLÜ VE BİR UYGULAMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 167, (2000). S 658.8 Beş 2000
19 10470 ANKET
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI


FATMA DEMİRCİ, YERLEŞİM YERLERİNE YAKINLIĞIN ALIŞVERİŞ MERKEZİ MÜŞTERİSİ OLMA (SHOPPING CENTER PATRONAGE) ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 301-312, (2000). S 658.8 Beş 2000
20 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
10470 ANKET

MAHÄ°R NAKÄ°P - Ä°LHAMÄ° VURAL, PARFÃœM PÄ°YASASINDA YARAR BÖLÃœMLEMESÄ° ÃœZERÄ°NE BÄ°R ARAÅžTIRMA, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 13, 9-19, (1998).  
21 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
21750 PERSONEL EĞİTİMİ


MÄ°NE ARLI - HAMÄ°L NAZÄ°L, ELEKTRÄ°KLÄ° EV ARAÇLARI SATILAN MAÄžAZALARDA ÇALIÅžAN PERSONELÄ°N BU KONUDAKÄ° BÄ°LGÄ°LERÄ°, STANDARD: TEKNÄ°K VE EKONOMÄ°K DERGÄ°, Sayı: 444, 53-65, (1998).  
22 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI



NURÄ° ÇALIK, PAZARLAMA ARAÅžTIRMASINDA DENEY YÖNTEMÄ°, ESKÄ°ÅžEHÄ°R ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 119-142, (1998).  
23 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
21750 PERSONEL EĞİTİMİ


MÄ°NE ARLI - HAMÄ°L NAZÄ°L, ELEKTRÄ°KLÄ° EV ARAÇLARI SATILAN MAÄžAZALARDA ÇALIÅžAN PERSONELÄ°N BU KONUDAKÄ° BÄ°LGÄ°LERÄ°, STANDARD: TEKNÄ°K VE EKONOMÄ°K DERGÄ°, Sayı: 444, 53-65, (1998).  
24 21610 PAZAR ARAÅžTIRMALARI
22470 REKLAM
10470 ANKET
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
NURÄ° ÇALIK, TV REKLAMLARI ETKÄ°NLİĞİNÄ°N BELÄ°RLENMESÄ° VE BÄ°R UYGULAMA, ESKÄ°ÅžEHÄ°R ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 89-108, (1997).  
25 21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI
19520 MARKA
25210 TÃœKETÄ°CÄ° ARAÅžTIRMALARI

NURÄ° ÇALIK, MARKA BAÄžLILIÄžI VE MARKA BAÄžLILIÄžINA ETKÄ° EDEN FAKTÖRLER, ESKÄ°ÅžEHÄ°R ANADOLU ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: XIII, Sayı: 1-2, 109-120, (1997).  
1 | 2 | Sonraki Sayfa