|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
19520 MARKA 21630 PAZARLAMA
|
SANDEEP DAYAL - HELENE LANDESBERG - MICHAEL ZAISSER (ÇEVİREN: SELİM YAZICI), DİJİTAL MARKALAR YARATMAK, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 23-24, 279-287, (EKİM 2000 - MART 2001). |
|
2 |
7003 SOSYAL MEDYA 17060 Ä°NTERNET 21630 PAZARLAMA
|
ALEV KOÇAK ALAN - EBRU TÜMER KABADAYI - TAYFUN UZUNBURUN , SOSYAL MEDYA PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN MÜŞTERİ VARLIĞI VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA ETKİSİ , ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , Cilt: 14, Sayı: 2, 535-555, (2018). |
|
3 |
21630 PAZARLAMA 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 20210 MÜŞTERİ
|
DAVUT KARAMAN , HİZMET SEKTÖRÜNDE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN ÖNEMİ : TEORİK BİR ARAŞTIRMA, BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 23-40, (2018). |
|
4 |
11635 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ 11630 BİLİŞİM SEKTÖRÜ 19853 MOBİL SERMAYE 21630 PAZARLAMA
|
A.VEYSEL ERTEMEL
SAHAVET GÜRDAL, CRM'İN GELECEĞİ: YAYGIN BİLİŞİM VE ORTAM DUYARLI MOBİL PAZARLAMA KAVRAMLARININ İNCELENMESİ, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 13, 169-187, (2016). |
|
5 |
21630 PAZARLAMA 16940 İLETİŞİM 19520 MARKA 22470 REKLAM
|
M.SERDAR ERCÄ°Åž
ARZU KALAFAT ÇAT, PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MARKA FARKINDALIĞI VE MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİLERİ:ATATÜRK ÜNİVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 13, 189-199, (2016). |
|
6 |
21630 PAZARLAMA 27203 YEREL KALKINMA
|
ALİ SIRRI YILMAZ - NURCAN YÜCEL, YEREL KALKINMADA YENİ BİR ANLAYIŞ: KENTLERİN MARKALAŞMASI, ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 1, 61-78, (2016). |
|
7 |
16600 Ä°HRACAT 21630 PAZARLAMA 17111 Ä°SLAM ÃœLKELERÄ°
|
KAHRAMAN ARSLAN, TÜRKİYE' NİN YENİ PAZAR ARAYIŞLARI İÇİNDE İSLAM ÜLKELERİNİN YERİ VE ÖNEMİ, VERİMLİLİK DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 17-40, (2014). |
|
8 |
15710 GİRİŞİMCİLİK 21630 PAZARLAMA
|
TUĞBA KILIÇER, KOBİLER İÇİN GİRİŞİMCİ PAZARLAMANIN ANAHTARI: PAZARLAMA İLİŞKİ AĞLARI, ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 2, 141-166, (2013). |
|
9 |
21630 PAZARLAMA 23435 SOSYAL MEDYA
|
YÜKSEL KÖKSAL, SOSYAL MEDYA UYGULAMALARININ PAZARLAMA FAALİYET ALANI İÇERİSİNDE KULLANIM ŞEKİLLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME, KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 9, Sayı: 1, 75-88, (2012). |
|
10 |
21630 PAZARLAMA 22413 REKABETÇİ AVANTAJ
|
AKIN KOÇAK, SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET İÇİN PAZARLAMAYI YENİDEN DÜŞÜNMEK, ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 61-84, (2012). |
|
11 |
18537 KONAKLAMA Ä°ÅžLETMELERÄ° 21630 PAZARLAMA 21690 PAZARLAMA STRATEJÄ°LERÄ° 11200 BARTER (TAKAS)
|
FUNDA CENGÄ°Z
ENGÄ°N ÃœNGÃœREN
EMRE CENGİZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA DEPARTMANI YÖNETİCİLERİNİN BARTER SİSTEMİNİN PAZARLAMA FONKSİYONUNA ETKİSİNE İLİŞKİN TUTUMLARINI ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA, ULSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 101-120, (2011). |
|
12 |
21630 PAZARLAMA 15150 FUARLAR 18651 KOSGEB 18510 KOBÄ°'LER
|
ALİ AYCI, PAZARLAMA KARMASI AÇISINDAN YURTDIŞI FUARLA: KOSGEB YURTDIŞI FUAR DESTEKLERİNDEN FAYDALANAN KBİ'LERE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 3, 159-182, (2011). |
|
13 |
25150 TURÄ°ZM 19520 MARKA 21630 PAZARLAMA
|
RUHAN İRİ - M. EMİN İNAL - H. HÜSEYİN TÜRKMEN , ŞEHİR PAZARLAMASINDA BİLİNİRLİĞİN ÖNEMİ: NİĞDE YÖRESİ' NİN BİLİNİRLİĞİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, NİĞDE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , Cilt: 4, Sayı: 1, 81-96, (2011). |
|
14 |
21630 PAZARLAMA 14280 ENFORMASYON SÄ°STEMLERÄ°
|
FİLİZ GÜRDER, COĞRAFİ ENFORMASYON SİSTEMİ VE PAZARLAMA ALANINDAKİ KULLANIMI: COĞRAFİ PAZARLAMA, ULUSLAR ARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 7, 35-60, (2011). |
|
15 |
18537 KONAKLAMA İŞLETMELERİ 20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 21630 PAZARLAMA 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
|
BURHANEDDÄ°N ZENGÄ°N
İLKER ÖZTÜRK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN İLŞKİSEL PAZARLAMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ, AKADEMİK İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 117-132, (2010). |
|
16 |
21848 PİYASA 21865 PİYASA GÜCÜ 21630 PAZARLAMA
|
SELÄ°M ADEM HATIRLI
ERDOĞAN ÖZTÜRK
ALİ RIZA AKTAŞ, PİYASA YAPISININ BELİRLENMESİNDE PAZAR GÜCÜ VE TAHMİN YAKLAŞIMLARI, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 89-112, (2010). |
|
17 |
18815 KÃœRESEL Ä°ÅžLETME 18832 KÃœRESEL PAZARLAR 21630 PAZARLAMA
|
MEHMET SERDAR ERCİŞ , KÜRESEL İŞLETMELERDE YEREL PAZARLARA YÖNELİK BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YANSIMALARI VE '' ROMA' DA ROMALI OL YAKLAŞIMI '', SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: EKİM, Sayı: 2, 30-40, (2010). |
|
18 |
21630 PAZARLAMA 25303 TÃœKETÄ°M DAVRANIÅžI 20252 MÃœZÄ°K
|
GÜLŞAH AKKUŞ KARKIN - ÜLKÜ AKKUŞ , MÜZİĞİN TÜKETİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 32, 303-318, (2009). |
|
19 |
21630 PAZARLAMA 19850 MODA
|
SELDA ALAGÖZ, PAZARLAMADA YÜKSELEN TREND:MODA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 18, 533-560, (2009). |
|
20 |
20210 MÜŞTERİ 21630 PAZARLAMA 22410 REKABET
|
İPEK SAVAŞÇI - G.NAZAN GÜNAY , İŞLETMELERİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ SAĞLAMALARINDA MÜŞTERİ DEĞERİNİN YARATILMASI: GSM OPERATÖRLERİNİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE SUNDUKLARI HİZMET ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME , ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Sayı: 30, 251-274, (2008). |
|
21 |
21630 PAZARLAMA 11160 BANKA
|
SUZAN ÇOBAN - MAHİR NAKİP, YILDIRMA OLGUSUNUN İÇSEL PAZARLAMA İLE İLİŞKİSİ: NEVŞEHİR'DE BULUNAN BANKALAR ÖRNEĞİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 1, 307-320, (2007). |
|
22 |
21630 PAZARLAMA 25321 TÃœRKÄ°YE
|
KAHRAMAN ÇATI - SELAMİ YILDIZ , TÜRKİYE'DE KURU KAYISI ÜRETİM VE PAZARLAMA PROBLEMLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 1, 337-360, (2007). |
|
23 |
21630 PAZARLAMA 25150 TURÄ°ZM 24285 TANITIM
|
M. EMİN AKKILIÇ
MUSTAFA GÜNALAN, EDREMİT KÖRFEZİ'NDE TURİZM PROBLEMELERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, SELÇUK ÜNİVERİSTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 121-127, (2007). |
|
24 |
20222 MÜŞTERİ DEĞERİ 20232 MÜŞTERİ ODAKLILIK 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 21630 PAZARLAMA
|
EBRU UZUNOĞLU, MÜŞTERİ ODAKLI PAZARLAMA ANLAYIŞINA GÖRE DEĞER YARATMA : BİR MODEL OLARAK DEĞER İLETİM SİSTEMİ , İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 11-29, (2007). |
|
25 |
21630 PAZARLAMA 13840 EĞİTİM
|
DOĞAN TUNCER, PAZARLAMA EĞİTİMİNİN GELİŞİMİ, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 7-14, (2006). |
|