|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
15008 FİYAT ALGILAMASI 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
EYYUP YARAŞ , TÜKETİCİLERİN FİYAT ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA , T.C SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Sayı: 15, 281-300, (2008). |
|
2 |
25861 ÜRÜN KONUMLANDIRMA 10310 ALGILAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
Mehmet BaÅŸ
Metehan Tolon
Aydın Koçak
Selma Kalyoncuoğlu, Ürün Konumlandırmada Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları ve Çikolatalı Gofret Sektöründe Bir Uygulama, Gazi İİBF Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 2, 103-115, (2006). |
|
3 |
21681 PAZARLAMA KARMASI 19520 MARKA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 10470 ANKET
|
EYYUP YARAŞ, TÜKETİCİLERİN PAZARLAMA KARMASI KARARLARI VE MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINA GÖER KÜMELER HALİNDE İNCELENMESİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 2, 349-372, (2005). |
|
4 |
21630 PAZARLAMA 14480 ETNİK GRUPLAR 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
MELTEM NURTANIŞ VELİOĞLU, TÜRKİYE'DE ETNİK PAZARLAMA GERÇEĞİ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 233, 99-107, (2005). |
|
5 |
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)
|
BİLGE AKYOL, KURU İNCİR İÇİN AVRUPA BİRLİĞİ PAZARININ BÖLÜMLENMESİ: ÖRNEK OLAY ANALİZİ, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 213-232, (2005). |
S 658.8 Ulu 2005 |
6 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 22731 SATIN ALMA 17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER 10470 ANKET
|
F. MÜGE ASLAN, SPOR AYAKKABISI SATINALMA VE KULLANIM AMAÇLARINA İLİŞKİN PAZAR BÖLÜMLERİNİN OLUŞTURULMASI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 251-276, (2004). |
|
7 |
21630 PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
AHMET BARDAKÇI, A BRIEF INTRODUCTION TO THE ULTIMATE FORM OF MARKET SEGMENTATION: MASS-CUSTOMISATION, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 1, 39-50, (2004). |
|
8 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 21630 PAZARLAMA
|
BAHTIŞAN KAVAK - EMRE OZAN AKSÖZ, DAVRANIŞSAL VE DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN SEYAHAT ACENTASI MÜŞTERİLERİNİN BÖLÜMLENDİRİLMESİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 1, 229-242, (2003). |
|
9 |
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 19520 MARKA 10310 ALGILAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
AHMET ŞEKER KAYA, SİGARA KULLANAN TÜKETİCİLERİN KULLANDIKLARI SİGARA MARKASININ İMAJINA YÖNELİK ALGILARINA GÖRE GRUPLANDIRILMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 32, Sayı: 2, 29-50, (2003). |
|
10 |
21720 PERAKENDECİLİK 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 10470 ANKET
|
SEMA KURTULUŞ - TÜLAY YENİÇERİ - EYYUP YARAŞ, PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜN SATIN ALAN BAYAN TÜKETİCİLERE İLİŞKİN ALT PAZAR BÖLÜMLERİNİN OLUŞTURULMASI ÜZERİNE BİR PİLOT ARAŞTIRMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 30, Sayı: 1, 51-67, (2001). |
|
11 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 18832 KÜRESEL PAZARLAR
|
MAHİR NAKİP , GLOBAL PAZAR BÖLÜMLEMESİYLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIN ENVANTERİ, TASNİFİ VE DEĞERLENDİRMESİ, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 3-20, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
12 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 21630 PAZARLAMA
|
F. ASUMAN YALÇIN - İ. FÜSUN SEZER, PAZAR BÖLÜMLEME SEVİYELERİNDE YENİ BİR YAKLAŞIM: NİŞ PAZARLAMA VE RENKLİ BUZDOLABI ÜZERİNE BİR UYGULAMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 1, 393-404, (1999). |
|
13 |
24331 TARIM 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA
|
MAHİR NAKİP, TARIM ÜRÜNLERİNİN KULLANIM SIKLIKLARINA GÖRE BÖLÜMLENEN GLOBAL PAZARIN SABİTLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 14, 16-31, (1999). |
|
14 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI 10470 ANKET
|
MAHİR NAKİP - İLHAMİ VURAL, PARFÜM PİYASASINDA YARAR BÖLÜMLEMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 13, 9-19, (1998). |
|
15 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI 25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI 21630 PAZARLAMA
|
YAVUZ ODABAŞI, PAZAR BÖLÜMLENMESİNDE KULLANILAN SOSYAL SINIF KURAMININ YAPISI VE GELİŞİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 6, 137-146, (1984). |
|
16 |
22740 SATIŞ 21630 PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
KEMAL KURTULUŞ, SATIŞ BÖLGELERİNİN BELİRLENMESİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 213-235, (1978). |
|
17 |
21630 PAZARLAMA 21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME
|
KEMAL KURTULUŞ, PAZAR BÖLÜMLENDİRİLMESİNDE KULLANILAN YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR TEKLİF, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 106-113, (1973). |
|
18 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 21630 PAZARLAMA
|
M. MUHİDDİN SÖYLEMEZOĞLU, PAZARLAMA, ENDÜSTRİDE PRODÜKTİVİTE SEMİNERİ 1968 - MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ YAYINLARI, 65-76, (1969). |
S 658.5 end 1969 |