Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 3
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
20233 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
20234 MÜŞTERİ SADAKATİ

EMİNE ÇOBANOĞLU - MÜGE YALÇIN - İREM ERDOĞMUŞ, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ ODAKLI PERFORMANS ÖLÇÜMÜ: İSTANBUL'DA ORGANİZE GIDA PERAKENDE İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ KARTLARI KONUSUNDA BİR UYGULAMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 221-235, (2007). S 658.8 ULU 2007
2 16952 İLİŞKİ PAZARLAMASI
20234 MÜŞTERİ SADAKATİ


HÜSEYİN KANIBİR, FİNANSAL HİZMETLERİN PERAKENDECİLİĞİ: KOBİ BANKACILIĞINDA İLİŞKİSEL PAZARLAMA, DEĞİŞTİRME DAVRANIŞINI NASIL ETKİLER?, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 321-343, (2007). S 658.8 ULU 2007
3 20210 MÜŞTERİ
20234 MÜŞTERİ SADAKATİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ

M. NEDİM BAYUK - FERİT KÜÇÜK, MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 285-293, (2007).