|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 25272 TÜKETİCİ İLGİSİ
|
SAMİ SANER ÇİFTYILDIZ, BİLGİ ARAŞTIRMA EĞİLİMİNİN TÜKETİCİ İLGİSİ İLE MÜŞTERİ TATMİNİ ARASINDAKİ İLİŞKİYE ETKİSİ, SAKARYA ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 73-89, (2010). |
|
2 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 19519 MARKA BAĞLILIĞI
|
RESUL USTA - SALİH MEMİŞ, HİZMET KALİTESİ VE MARKA BAĞLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE MÜŞTERİ TATMİNİN ARACILIK ETKİSİ , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Cilt: 23, Sayı: 4, 87-108, (2009). |
|
3 |
16340 HİZMET KALİTESİ 16121 HASTANE 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
MUSTAFA GÜLMEZ - OLGUN KİTAPÇI , HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA , HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: 26, Sayı: 1, 165-186, (2008). |
|
4 |
11051 BAĞIMSIZ DENETİM 16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
ZEYNEP TÜRK , DENETİM FİRMALARININ SUNDUKLARI BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETİNİN KALİTESİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ , T.C SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , Sayı: 15, 35-52, (2008). |
|
5 |
12245 ÇALIŞMA KOŞULLARI 17290 İŞ TATMİNİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
MUSTAFA TAŞLIYAN, TURİZM VE SEYAHAT SEKTÖRÜNDE ÇALIŞANLARIN İŞ TATMİNİ İLE MÜŞTERİLERİN MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLŞKİ: KAHRAMANMARAŞ'TA BİR ALAN ÇALIŞMASI, SELÇUK ÜNİVERİSTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 185-195, (2007). |
|
6 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 21751 PERSONEL GÜÇLENDİRME
|
SELEN DOÄžAN
ÖZGE DEMİRAL, İŞLETMELERDE PERSONEL GÜÇLENDİRME KÜLTÜRÜNÜN YARATILMASIYLA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, SELÇUK ÜNİVERİSTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 12, 282-303, (2007). |
|
7 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 25875 ÜRÜN PERFORMANSI
|
BORA AÇAN - T. SABRİ ERDİL, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TANIMLANMASINDA ÜRÜN KALİTE ÖZELLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE İSTANBUL HALK EKMEK UYGULAMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 251-269, (2007). |
S 658.8 ULU 2007 |
8 |
20210 MÜŞTERİ 20234 MÜŞTERİ SADAKATİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
M. NEDİM BAYUK - FERİT KÜÇÜK, MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 285-293, (2007). |
|
9 |
19525 MARKA BAĞLILIĞI 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 25265 TÜKETİCİ İLGİSİ
|
SAİM SANER ÇİFTYILDIZ - NİHAL SÜTÜTEMİZ, TÜKETİCİ İLGİSİNİN MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ , KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 13, 37-55, (2007). |
|
10 |
24515 TEDARİKÇİ-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 14225 ENDÜSTRİYEL PAZARLAR
|
OSMAN GÖK, ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA MÜŞTERİ TATMİNİ VE ÖLÇÜMÜ: BİR KAVRAMSALLAŞTIRMA ÇABASI, GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 3, 77-94, (2006). |
|
11 |
20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 14440 ETİK
|
HABİB AKDOĞAN, MUHASEBE MESLEĞİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İÇERİSİNDE YER ALAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ETİK İLİŞKİSİ, MUHASEBE VE DENETİME BAKIŞ, Sayı: 14, 75-87, (2005). |
|
12 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 14440 ETİK
|
HABİB AKDOĞAN, MUHASEBE MESLEĞİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İÇERİSİNDE YER ALAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ETİK İLİŞKİSİ, MUHASEBE VE DENETİME BAKIŞ, Sayı: 14, 75-87, (2005). |
|
13 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 22410 REKABET 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 10470 ANKET
|
HASAN KÜRŞAT GÜLEŞ - TAHİR AKGEMCİ - AYHŞEN CİVELEK, STRATEJİK BİR REKABET ARACI OLARAK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ: KONAKLAMA İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Sayı: 9, 273-290, (2005). |
|
14 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 11160 BANKA 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
ERDOĞAN TAŞKIN - FAZIL GÜLER, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNERİLERİ: BİR BANKADA ÇALIŞANLARA ULAŞAN ŞİKAYETLERİN İSTATİSTİK ANALİZİ, 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 371-380, (2005). |
S 338.642 Kob 2005 |
15 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER
|
H. BESİM AKIN - ESRA TOLUNAY ÇÖREK, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER VE BİR UYGULAMA, ÖNERİ (MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ), Cilt: 6, Sayı: 23, 259-266, (2005). |
|
16 |
20210 MÜŞTERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 10549 ARAŞTIRMA
|
SERKAN AYDIN - RAHMİ YÜCEL - MURAT ÖZCAN, ILIMLAŞTIRICI DEĞİŞKEN OLARAK DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TÜRK GSM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 1, 177-189, (2004). |
|
17 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 10470 ANKET
|
MİKAİL ALTAN - ORHAN ENGİN, BİR SEYAHAT İŞLETMESİNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 11, 585-598, (2004). |
|
18 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 14630 FAKTÖR ANALİZİ 11359 BELEDİYE
|
KADİR ARDIÇ - FATİH YÜKSEL - OSMAN ÇEVİK, BELEDİYELERDE HİZMET KALİTESİNİN (VATANDAŞ TATMİNİNİN) ÖLÇÜLMESİ (TOKAT BELEDİYESİ'NDE BİR UYGULAMA), ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER (TODAİE), Cilt: 13, Sayı: 3, 63-81, (2004). |
|
19 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
SUZAN ÇOBAN, TURİZMDE BAŞARININ ANAHTARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 513, 23-28, (2004). |
|
20 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 10470 ANKET
|
KEMAL POYRAZ - ERCAN TAŞKIN - HAKAN KARA , DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ'NDE MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜLMESİ VE BİR UYGULAMA, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 73-88, (2004). |
|
21 |
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 14630 FAKTÖR ANALİZİ 10470 ANKET 20210 MÜŞTERİ
|
GÖKHAN ÖZER - SERKAN AYDIN, GSM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ SADAKATİ, MEMNUNİYETİ, DEĞİŞTİRME MALİYETİ VE GÜVEN ARASINDAKİ İLİŞKİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 18, Sayı: 3-4, 157-179, (2004). |
|
22 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
SUZAN ÇOBAN, TURİZMDE BAŞARININ ANAHTARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 513, 23-28, (2004). |
|
23 |
18280 KAYSERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
NECDET TİMUR - NİLSUN SARIYER, KAYSERİ'DEKİ OTOMOBİL BAYİLERİNDE MÜŞTERİ TATMİN ARACI OLARAK ŞİKAYET TOPLAMA YÖNTEMLERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 17, 9-32, (2004). |
|
24 |
18280 KAYSERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ 22655 SAĞLIK
|
İNCİ VARİNLİ, HİZMET KALİTESİ,DEĞER HASTA TATMİNİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİ:KAYSERİ'DE POLİNİKLİK HASTALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 17, 33-52, (2004). |
|
25 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
AKIN AKSU, OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ SADAKATİNE GENEL BİR BAKIŞ, STANDAR EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 507, 70-75, (2004). |
|