|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
26711 VERİ ZARFLAMA ANALİZİ 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
|
SEDA ŞENLİK - PEMBE GÜÇLÜ - ALİ ÖZDEMİR, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ETKİNLİĞİNİN BAYİ MÜŞTERİLER TABANINDA DEĞERLENDİRİLMESİ, MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 76-95, (2016). |
|
2 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
|
YUSUF DEMİREL - EBRU GÜNER, İÇ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ, ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 2, 1-14, (2015). |
|
3 |
23151 SİGORTACILIK 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 27107 YAZILIM GÜVENLİĞİ
|
DENÄ°Z HERAND
SELİN ÖZ TUNÇ, SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ'NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ, KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKULTESİ DERGİSİ, Cilt: 04, Sayı: 01, 187-198, (2014). |
|
4 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 20233 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 20234 MÜŞTERİ SADAKATİ
|
EMİNE ÇOBANOĞLU - MÜGE YALÇIN - İREM ERDOĞMUŞ, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ ODAKLI PERFORMANS ÖLÇÜMÜ: İSTANBUL'DA ORGANİZE GIDA PERAKENDE İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ KARTLARI KONUSUNDA BİR UYGULAMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 221-235, (2007). |
S 658.8 ULU 2007 |
5 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 20215 MÜŞTERİ DEĞERİ
|
YAVUZ DEMİREL , TÜRK BANKACILIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN MÜŞTERİ DEĞERİNE ETKİSİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 21, Sayı: 2, 125-141, (2007). |
|
6 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
|
ERCAN ÇİÇEK, SÜPERMARKET VE HİPERMARKETLERDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE BİR UYGULAMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 11, 1-16, (2006). |
|
7 |
20210 MÜŞTERİ 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 20232 MÜŞTERİ ODAKLILIK 26771 WEB SİTESİ TASARIMI
|
HÄ°LAL Ä°NAN
HATİCE DOĞAN, MÜŞTERİ ODAKLI WEB SİTELERİNİN İŞLETME PAZARLAMA KARARLARINA VE MARKASINA ETKİSİ, ÇIKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 2, 191-206, (2006). |
|
8 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 22410 REKABET 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 10470 ANKET
|
HASAN KÜRŞAT GÜLEŞ - TAHİR AKGEMCİ - AYHŞEN CİVELEK, STRATEJİK BİR REKABET ARACI OLARAK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ: KONAKLAMA İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Sayı: 9, 273-290, (2005). |
|
9 |
18510 KOBİ'LER 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)
|
NESRİN ADA, KOBİ'LERİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNE GÖSTERDİKLERİ YAKLAŞIMLAR: "AB ÜLKELERİNDEKİ İŞLETMELERİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ORTAYA KOYDUKLARI UYGULAMALARA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR ÇALIŞMASI", 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 388-396, (2005). |
S 338.642 Kob 2005 |
10 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 18760 KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 10300 ALAN ARAŞTIRMASI
|
SELDA BAŞARAN ALAGÖZ - MURAT ÖZ, KURUMSAL KAYNAK PLANLAMA SÜRECİNDE CRM UYGULAMALARI VE HİZMET İŞLETMELERİNDE BİR ALAN ARAŞTIRMASI, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ KARAMAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 1, 93-106, (2004). |
|
11 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 18510 KOBİ'LER 22410 REKABET 18830 KÜRESELLEŞME
|
YASEMİN ORAMAN, KOBİ'LERDE CRM (MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ) İÇİN STRATEJİLER, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 1, 207217, (2004). |
|
12 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
|
FAHRİYE UYSAL - ŞAFAK AKSOY, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEKİ TEMEL BOYUTLAR VE TIBBİ MALZEME LOJİSTİĞİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA, AKDENİZ İ. İ. B. F. DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 7, 129-144, (2004). |
|
13 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 17060 İNTERNET 24611 TEKNOLOJİ
|
ERKAN AKAR, ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEN FARKLILIKLARI, AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VI, Sayı: 1, 63-86, (2004). |
|
14 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
AKIN AKSU, OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ SADAKATİNE GENEL BİR BAKIŞ, STANDAR EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 507, 70-75, (2004). |
|
15 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
C. HAKAN KAĞNICIOĞLU, GÜNÜMÜZ İŞLETMELERİNİN YAŞAM ANAHTARI: MÜŞTERİ ODAKLILIK, EGE ÜNİVERSİTESİ İ.İ.B.F. EGE AKADEMİK BAKIŞ, Cilt: 2, Sayı: 1, 79-90, (2002). |
|
16 |
18510 KOBİ'LER 10470 ANKET 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 10549 ARAŞTIRMA
|
ŞEVKİ ÖZGENER, İÇ ANADOLU BÖLGESİ'NDEKİ KÜÇÜK VE ORTA BOY İŞLETMELERDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, I. ORTA ANADOLU KONGRESİ "KOBİ'LERİN FİNANSMAN VE PAZARLAMA SORUNLARI", 415-429, (2001). |
S.658.15 Bir 2001 |
17 |
20210 MÜŞTERİ 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
|
CENK KIRAL, TOK SATICILAR CENNETİNDE SON TANGOLAR, ACTIVE BANKACILIK VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 19, 30-32, (2001). |
|
18 |
21630 PAZARLAMA 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
|
ÖMER TORLAK - AHMET TAN, ESNAF VE SANATKARLARIN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN PAZARLAMA ANLAYIŞI ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 397-398, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
19 |
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 11570 BİLGİ YÖNETİMİ
|
GÜLSÜN EMÜLER, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE BİLGİ YÖNETİMİ, ACTIVE BANKACILIK VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 6, 56-60, (1999). |
|
20 |
11160 BANKA 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
|
MARY KNOX, ZENGİN VERİ TABANI ZENGİN SONUÇ, BANKA VE PARA TEKNOLOJİLERİ DERGİSİ, Sayı: 3, 28-29, (1999). |
|
21 |
11160 BANKA 11419 BEŞERİ İLİŞKİLER 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
|
ZEYYAT SABUNCUOĞLU, BANKA YÖNETİMİNDE İNSAN İLİŞKİLERİNİN ÖNEMİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 147-154, (1984). |
|