Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 21
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 26711 VERÄ° ZARFLAMA ANALÄ°ZÄ°
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ


SEDA ÅžENLÄ°K - PEMBE GÜÇLÃœ - ALÄ° ÖZDEMÄ°R, MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ° ETKÄ°NLİĞİNÄ°N BAYÄ° MÜŞTERÄ°LER TABANINDA DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°, MUÄžLA SITKI KOÇMAN ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° EKONOMÄ° VE YÖNETÄ°M ARAÅžTIRMALARI DERGÄ°SÄ°, Cilt: 5, Sayı: 2, 76-95, (2016).  
2 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ



YUSUF DEMÄ°REL - EBRU GÃœNER, İÇ MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ°NÄ°N ÖRGÃœTSEL VATANDAÅžLIK DAVRANIÅžI ÃœZERÄ°NE ETKÄ°SÄ°, ULUSLARARASI ALANYA Ä°ÅžLETME FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 7, Sayı: 2, 1-14, (2015).  
3 23151 SÄ°GORTACILIK
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
27107 YAZILIM GÜVENLİĞİ

DENÄ°Z HERAND SELÄ°N ÖZ TUNÇ, SÄ°GORTA SEKTÖRÃœNDE MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ°'NÄ°N UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMÄ°, KAHRAMANMARAÅž SÃœTÇÜ Ä°MAM ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKULTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 04, Sayı: 01, 187-198, (2014).  
4 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
20233 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
20234 MÜŞTERİ SADAKATİ

EMİNE ÇOBANOĞLU - MÜGE YALÇIN - İREM ERDOĞMUŞ, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ ODAKLI PERFORMANS ÖLÇÜMÜ: İSTANBUL'DA ORGANİZE GIDA PERAKENDE İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ KARTLARI KONUSUNDA BİR UYGULAMA, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 221-235, (2007). S 658.8 ULU 2007
5 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
20215 MÜŞTERİ DEĞERİ


YAVUZ DEMÄ°REL , TÃœRK BANKACILIK SEKTÖRÃœNDE MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ°NÄ°N MÜŞTERÄ° DEÄžERÄ°NE ETKÄ°SÄ°, ATATÃœRK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 21, Sayı: 2, 125-141, (2007).  
6 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ



ERCAN ÇİÇEK, SÃœPERMARKET VE HÄ°PERMARKETLERDE MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ° VE BÄ°R UYGULAMA, SELÇUK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° KARAMAN Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 11, 1-16, (2006).  
7 20210 MÜŞTERİ
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
20232 MÜŞTERİ ODAKLILIK
26771 WEB SÄ°TESÄ° TASARIMI
HÄ°LAL Ä°NAN HATÄ°CE DOÄžAN, MÜŞTERÄ° ODAKLI WEB SÄ°TELERÄ°NÄ°N Ä°ÅžLETME PAZARLAMA KARARLARINA VE MARKASINA ETKÄ°SÄ°, ÇIKUROVA ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÃœSÃœ DERGÄ°SÄ°, Cilt: 15, Sayı: 2, 191-206, (2006).  
8 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
22410 REKABET
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
10470 ANKET
HASAN KÃœRÅžAT GÃœLEÅž - TAHÄ°R AKGEMCÄ° - AYHÅžEN CÄ°VELEK, STRATEJÄ°K BÄ°R REKABET ARACI OLARAK MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ°: KONAKLAMA Ä°ÅžLETMELERÄ° ÃœZERÄ°NE BÄ°R UYGULAMA, SELÇUK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° SOSYAL VE EKONOMÄ°K ARAÅžTIRMALAR DERGÄ°SÄ°, Sayı: 9, 273-290, (2005).  
9 18510 KOBÄ°'LER
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)

NESRİN ADA, KOBİ'LERİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNE GÖSTERDİKLERİ YAKLAŞIMLAR: "AB ÜLKELERİNDEKİ İŞLETMELERİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ORTAYA KOYDUKLARI UYGULAMALARA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR ÇALIŞMASI", 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 388-396, (2005). S 338.642 Kob 2005
10 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
18760 KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI
16330 HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ°
10300 ALAN ARAÅžTIRMASI
SELDA BAÅžARAN ALAGÖZ - MURAT ÖZ, KURUMSAL KAYNAK PLANLAMA SÃœRECÄ°NDE CRM UYGULAMALARI VE HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ°NDE BÄ°R ALAN ARAÅžTIRMASI, SELÇUK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° KARAMAN Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 4, Sayı: 1, 93-106, (2004).  
11 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
18510 KOBÄ°'LER
22410 REKABET
18830 KÃœRESELLEÅžME
YASEMÄ°N ORAMAN, KOBÄ°'LERDE CRM (MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ°) İÇİN STRATEJÄ°LER, CELAL BAYAR ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° YÖNETÄ°M VE EKONOMÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 11, Sayı: 1, 207217, (2004).  
12 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ



FAHRÄ°YE UYSAL - ÅžAFAK AKSOY, MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ°NDEKÄ° TEMEL BOYUTLAR VE TIBBÄ° MALZEME LOJÄ°STİĞİ ÃœZERÄ°NE BÄ°R UYGULAMA, AKDENÄ°Z Ä°. Ä°. B. F. DERGÄ°SÄ°, Cilt: 4, Sayı: 7, 129-144, (2004).  
13 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
17060 Ä°NTERNET
24611 TEKNOLOJÄ°

ERKAN AKAR, ELEKTRONÄ°K MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ° VE MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° YÖNETÄ°MÄ°NDEN FARKLILIKLARI, AFYON KOCATEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: VI, Sayı: 1, 63-86, (2004).  
14 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


AKIN AKSU, OTEL Ä°ÅžLETMELERÄ°NDE MÜŞTERÄ° SADAKATÄ°NE GENEL BÄ°R BAKIÅž, STANDAR EKONOMÄ°K VE TEKNÄ°K DERGÄ°, Sayı: 507, 70-75, (2004).  
15 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

C. HAKAN KAÄžNICIOÄžLU, GÃœNÃœMÃœZ Ä°ÅžLETMELERÄ°NÄ°N YAÅžAM ANAHTARI: MÜŞTERÄ° ODAKLILIK, EGE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°.Ä°.B.F. EGE AKADEMÄ°K BAKIÅž, Cilt: 2, Sayı: 1, 79-90, (2002).  
16 18510 KOBÄ°'LER
10470 ANKET
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
10549 ARAÅžTIRMA
ŞEVKİ ÖZGENER, İÇ ANADOLU BÖLGESİ'NDEKİ KÜÇÜK VE ORTA BOY İŞLETMELERDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, I. ORTA ANADOLU KONGRESİ "KOBİ'LERİN FİNANSMAN VE PAZARLAMA SORUNLARI", 415-429, (2001). S.658.15 Bir 2001
17 20210 MÜŞTERİ
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ


CENK KIRAL, TOK SATICILAR CENNETÄ°NDE SON TANGOLAR, ACTIVE BANKACILIK VE FÄ°NANS DERGÄ°SÄ°, Sayı: 19, 30-32, (2001).  
18 21630 PAZARLAMA
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ


ÖMER TORLAK - AHMET TAN, ESNAF VE SANATKARLARIN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN PAZARLAMA ANLAYIŞI ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 397-398, (2000). S 658.8 Beş 2000
19 20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
11570 BİLGİ YÖNETİMİ


GÃœLSÃœN EMÃœLER, MÜŞTERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ° VE BÄ°LGÄ° YÖNETÄ°MÄ°, ACTIVE BANKACILIK VE FÄ°NANS DERGÄ°SÄ°, Sayı: 6, 56-60, (1999).  
20 11160 BANKA
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ


MARY KNOX, ZENGÄ°N VERÄ° TABANI ZENGÄ°N SONUÇ, BANKA VE PARA TEKNOLOJÄ°LERÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 3, 28-29, (1999).  
21 11160 BANKA
11419 BEÅžERÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LER
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ZEYYAT SABUNCUOĞLU, BANKA YÖNETİMİNDE İNSAN İLİŞKİLERİNİN ÖNEMİ, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 147-154, (1984).