|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 10291 ALGILANAN HİZMET KALİTESİ 19857 MOBİL BANKACILIK
|
HATİCE DOĞAN - MURAT BURUCUOĞLU, TÜKETİCİLERİN MOBİL BANKACILIK HİZMET KALİTESİ ALGILARI VE TEKRAR KULLANMA NİYETLERİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA, ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ - ULUSLARARSI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 4, 1183-1198, (2018). |
|
2 |
20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 12862 DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER 17787 KAMU HASTANELERİ
|
NECMETTÄ°N CÄ°HANGÄ°ROÄžLU
YASİN UZUNTARLA, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN ÇEŞİTLİ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN ANALİZİ:BİR KAMU HASTANESİ ÖRNEĞİ, ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 291-306, (2016). |
|
3 |
25722 ÜNİVERSİTE 17670 KALİTE YÖNETİMİ 20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
|
ESMA DÖKMENER AYSAL
YAVUZ AĞAN, YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ UYGULAMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR:BİR DEVLET ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 10, 155-190, (2015). |
|
4 |
20871 OTOMOTİV SEKTÖRÜ 20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 23062 SERVİS
|
ZEYNEP ÖZGÜNER
HÜSEYİN SABRİ KURTULDU, YETKİLİ SERVİSLERDE VERİLEN SATIŞ SONRASI HİZMETLERİN,MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ:İSTANBUL İLİ OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA, ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 569-590, (2015). |
|
5 |
20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 16122 HASTA MEMNUNİYETİ 22657 SAĞLIK HİZMETLERİ
|
AHMET MUTLU AKYÜZ - HASAN AYYILDIZ, TRABZON İLİNDEKİ SAĞLIK KURULUŞLARINDA HASTA MEMNUNİYETİNİN BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ DENEMESİ, ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 8, 47-65, (2012). |
|
6 |
18537 KONAKLAMA İŞLETMELERİ 20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 21630 PAZARLAMA 21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ
|
BURHANEDDÄ°N ZENGÄ°N
İLKER ÖZTÜRK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN İLŞKİSEL PAZARLAMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ, AKADEMİK İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 117-132, (2010). |
|
7 |
22505 RESTORAN HİZMETİ 25152 TURİZM İŞLETMELERİ 20229 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
|
ANIL AKAY
MEHMET SARIIŞIK, RESTORAN YÖNETİCİLERİNİN MENÜ PLANLAMASI VE ANALİZİ KONUSUNA YAKLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 12, 211-230, (2008). |
|