Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 3
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 15655 GIDA
19522 MARKA TERCİHİ
19520 MARKA

EROL USTAAHMETOĞLU, TAT ALGISI:HAZIR KAHVE ÜZERİNE DENEYSEL BİR UYGULAMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 12, 51-64, (2016).  
2 16158 HAZIR GİYİM MARKALARI
19522 MARKA TERCİHİ
19526 MARKA YERLEŞTİRME
20222 MÜŞTERİ DEĞERİ
AYŞEGÜL KARATAŞ REMZİ ALTUNIŞIK, YERLİ VE YABANCI HAZIR GİYİM MARKALARININ TÜKETİCİ ZİHNİNDEKİ KONUMLARI VE ALGILANAN MÜŞTERİ DEĞERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 10, 135-154, (2015).  
3 19520 MARKA
19522 MARKA TERCİHİ
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI

IŞIL KARPAT AKTUĞLU - AYŞEN TEMEL, TÜKETİCİLERMARKALARI NASIL TERCİH EDİYOR? (KAMU SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARININ GİYSİ MARKALARINI TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLEREYÖNELİK BİR ARAŞTIRMA), SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 15, 43-61, (2006).