Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 109
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 19520 MARKA
21630 PAZARLAMA


SANDEEP DAYAL - HELENE LANDESBERG - MICHAEL ZAISSER (ÇEVİREN: SELİM YAZICI), DİJİTAL MARKALAR YARATMAK, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 23-24, 279-287, (EKİM 2000 - MART 2001).  
2 19520 MARKA
19513 MARKA DEĞERİ
19518 MARKA DEĞERLEMESİ

BİRGÜL DİKMEN, MARKA DEĞERİNİN ÖLÇÜLMESİ VE RAPORLANMASI, VERGİ DÜNYASI, Cilt: 38, Sayı: 451, 6-14, (2019).  
3 19520 MARKA
24814 TEVKİFAT
14135 EMSAL BEDEL

BİRGÜL DİKMEN, MARKA GELİRLERİNİN VERGİLENDİRİLMESİ, VERGİ DÜNYASI, Cilt: 38, Sayı: 455, 84-94, (2019).  
4 19520 MARKA
22736 SATIN ALMA NİYETİ
25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI

AHMET SARITAŞ GÜLHAN DURAN, KÜRESEL MARKA ALGISININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: 8, Sayı: 15, 325-342, (2017).  
5 15655 GIDA
19522 MARKA TERCİHİ
19520 MARKA

EROL USTAAHMETOĞLU, TAT ALGISI:HAZIR KAHVE ÜZERİNE DENEYSEL BİR UYGULAMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 12, 51-64, (2016).  
6 21630 PAZARLAMA
16940 İLETİŞİM
19520 MARKA
22470 REKLAM
M.SERDAR ERCİŞ ARZU KALAFAT ÇAT, PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MARKA FARKINDALIĞI VE MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİLERİ:ATATÜRK ÜNİVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 13, 189-199, (2016).  
7 19520 MARKA
19514 MARKA DENKLİĞİ
12932 DESTİNASYON

TUĞÇE ÖZOĞUL - ÇAĞIL HALE ÖZEL, DESTİNASYONLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİ ALGILARININ ÖLÇÜMÜ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ, ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 3, 137-151, (2015).  
8 20122 MUTLULUK
19520 MARKA


YÜKSEL KÖKSAL - HAKAN BAYRAKTAROĞLU - SEMA SARI, TÜKETİCİLERİN MUTLULUK DÜZEYLERİNE GÖRE MARKALI ÜRÜNLERE BAKIŞLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME; GİYİM SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ, ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 2, 73-81, (2014).  
9 25150 TURİZM
19520 MARKA
21630 PAZARLAMA

RUHAN İRİ - M. EMİN İNAL - H. HÜSEYİN TÜRKMEN , ŞEHİR PAZARLAMASINDA BİLİNİRLİĞİN ÖNEMİ: NİĞDE YÖRESİ' NİN BİLİNİRLİĞİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, NİĞDE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , Cilt: 4, Sayı: 1, 81-96, (2011).  
10 25150 TURİZM
12932 DESTİNASYON
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
19520 MARKA
SEHER CEYLAN , DESTİNASYON MARKA İMAJI VE PAMUKKALE YÖRESİ' NDE BİR UYGULAMA , ULUSLAR ARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 7, 89-102, (2011).  
11 19518 MARKA DEĞERLEMESİ
19520 MARKA


OSMAN BARLAS BURSALI, MARKA DEĞERİNİN HESAPLANMASINDA GELİR TEMELLİ YAKLAŞIMLARA BİR ALTERNATİF: HIROSHI YÖNTEMİ VE İMKB TEKSTİL SEKTÖRÜ UYGULAMASI, AKSARAY ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 29-40, (2009).  
12 19520 MARKA
19240 MALİ TABLOLAR VE ANALİZİ (FİNANSAL ANALİZ) (MALİ ANALİZ)
19980 MUHASEBE

DUYGU FIRAT - A.CEMKUT BADEM, MARKA DEĞERLEME YÖNTEMLERİ VE MARKA DEĞERİNİN MALİ TABLOLARA YANSITILMASI , MUHASEBE VE FİNANSMAN DERİGİSİ , Sayı: 38, 210-219, (2008).  
13 19520 MARKA
19518 MARKA DEĞERLEMESİ


ZEYNULLAH GİDER, MARKA DEĞERLEMESİ, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 321, 110-121, (2008).  
14 12489 ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALİZİ
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
19520 MARKA

TUĞBA GÜRÇAYLILAR YENİDOĞAN , PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALİZİ : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MARKA ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA , AKDENİZ İİBF DERGİSİ , Cilt: 8, Sayı: 15, 138-169, (2008).  
15 19520 MARKA
19515 MARKA STRATEJİLERİ
15710 GİRİŞİMCİLİK

SELDA BAŞARAN ALAGÖZ, GİRİŞİMCİLİĞİN SİHİRLİ ANAHTARI MARKA, ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 1, 57-67, (2008).  
16 19520 MARKA



EMRAH AKIN, MARKA KAVRAMININ HUKUKİ ÇERÇEVESİ İLE MARKALARA İLİŞKİN HARÇLAR KANUNU UYGULAMASI, YAKLAŞIM DERGİSİ, Sayı: 170, 79-81, (2007).  
17 19520 MARKA



TÜLİN DURUKAN - İSMAİL GÖKDENİZ - SERHAN KESKİN, ELEKTRONİK MARKA YAPILANDIRMASINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 250, 142-153, (2007).  
18 19520 MARKA
17350 İŞLETME


RAMAZAN AKBULUT - MUSTAFA PAKSOY, MARKA DEĞERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: SEÇİLMİŞ BAZI KÜRESEL İŞLETMELERDE MARKA DEĞERİ İLE FİNANSAL GÖSTERGELER ARASINDAKİ İLİŞKİ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 251, 123-132, (2007).  
19 19520 MARKA
24640 TEKSTİL SEKTÖRÜ
21720 PERAKENDECİLİK

AHMET BARDAKÇI - HAKAN SARITAŞ - HAKAN AYGÖREN, PERAKENDECİ MARKALARIN ÖNLENEMEZ YÜKSELİŞİ VE TEKSTİL SEKTÖRÜ İÇİN ALTERNATİF ÇIKIŞ ÖNERİLERİ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 251, 133-143, (2007).  
20 19520 MARKA



FATİH BİLGİLİ, "MARKALARIN KORUNMASI HAKKINDA KANUN TASARISI"NIN KÖTÜ NİYETLİ MARKA TESCİLLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, KAZANCI HAKEMLİ HUKUK DERGİS, Sayı: 29 - 30, 48-54, (2007).  
21 14630 FAKTÖR ANALİZİ
19520 MARKA
19524 MARKA KİŞİLİĞİ

LERZAN AKSOY - AYŞEGÜL ÖZSOMER, TÜRKİYE'DE MARKA KİŞİLİĞİ OLUŞTURAN BOYUTLAR, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 1-15, (2007). S 658.8 ULU 2007
22 19520 MARKA
17855 KANO MODELİ
10305 ALIŞVERİŞ MODELİ

BURCU İLTER - ÖZGE ÖZGEN - BİLGE AKYOL, LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ GEREKSİNİMLERİNİN KANO MODELİ İLE SINIFLANDIRILMASI: İZMİR İLİ UYGULAMASI, 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 15-37, (2007). S 658.8 ULU 2007
23 19524 MARKA KİŞİLİĞİ
19520 MARKA
19526 MARKA KONUMLANDIRMA

EMEL CAN, MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 225-239, (2007).  
24 21570 PATENT
19520 MARKA
18200 KATMA DEĞER

GÜRSEL KONA, ISO 500 ŞİRKETLERİNDE KATMA DEĞER, MARKA VE PATENT İLİŞKİSİ, İŞLETME VE FİNANS, Sayı: 258, 64-86, (2007).  
25 19520 MARKA



MEVHİBE ALBAYRAK - CELİLE ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, GIDA PERAKENDECİLİĞİNDE MARKET MARKALI ÜRÜN STRATEJİSİ, AKDENİZ İİBF DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 11, 204-218, (2006).  
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Sonraki Sayfa