Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 4
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 19520 MARKA
19513 MARKA DEĞERİ
19518 MARKA DEĞERLEMESİ

BİRGÜL DİKMEN, MARKA DEĞERİNİN ÖLÇÜLMESİ VE RAPORLANMASI, VERGİ DÜNYASI, Cilt: 38, Sayı: 451, 6-14, (2019).  
2 14224 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA
19518 MARKA DEĞERLEMESİ
11552 BİLGİ KAYNAKLARI

M. KEMAL YILMAZ - AYSEL ERCİŞ , ENDRÜSTRİYEL PAZARLARDA KİŞİSEL VE KİŞİSEL OLMAYAN BİLGİ KAYNAKLARININ MARKA DEĞERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ, ULUSLAR ARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 2, 27-44, (2012).  
3 19518 MARKA DEĞERLEMESİ
19520 MARKA


OSMAN BARLAS BURSALI, MARKA DEĞERİNİN HESAPLANMASINDA GELİR TEMELLİ YAKLAŞIMLARA BİR ALTERNATİF: HIROSHI YÖNTEMİ VE İMKB TEKSTİL SEKTÖRÜ UYGULAMASI, AKSARAY ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 29-40, (2009).  
4 19520 MARKA
19518 MARKA DEĞERLEMESİ


ZEYNULLAH GİDER, MARKA DEĞERLEMESİ, VERGİ DÜNYASI, Sayı: 321, 110-121, (2008).