Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 3
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 19520 MARKA
19513 MARKA DEĞERİ
19518 MARKA DEĞERLEMESİ

BİRGÜL DİKMEN, MARKA DEĞERİNİN ÖLÇÜLMESİ VE RAPORLANMASI, VERGİ DÜNYASI, Cilt: 38, Sayı: 451, 6-14, (2019).  
2 19513 MARKA DEĞERİ
19521 MARKA SADAKATİ
15864 GSM

ABDULVAHAP BAYDAŞ, MARKA DEĞERİ VE MARKA SADAKATİNİN GSM OPERATÖRLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ, BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 11-36, (2018).  
3 12932 DESTİNASYON
19513 MARKA DEĞERİ


SERPİL KOCAMAN - İBRAHİM GÜNGÖR, DESTİNASYONLARDA MÜŞTERİ TEMELLİ MARKA DEĞERİNİN ÖLÇÜLMESİ VE MARKA DEĞERİ BOYUTLARININ GENEL MARKA DEĞERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: ALANYA DESTİNASYONU ÖRNEĞİ, ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 3, 143-161, (2012).