|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 10301 ALGILANAN RİSK 24474 TATİL YERİ SEÇİMİ
|
İRFAN ATEŞOĞLU - ALİ TÜRKER, TATİL YERİ SEÇİMİNDE ÜLKE İMAJININ TURİSTİN RİSK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ, ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 2, 9-28, (2014). |
|
2 |
12932 DESTİNASYON 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 25160 TURİZM PAZARLAMASI
|
MUSTAFA KAVACIK - SAADET ZAFER - MEHMET EMİN İNAL , TURİZMİNDE DESTİNASYON MARKALAMASI: ALANYA ÖRNEĞİ , ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 39, 169-187, (2012). |
|
3 |
19063 MAĞZA MARKASI 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 19521 MARKA SADAKATİ
|
ATÄ°LLA YÃœCEL
NURCAN YÜCEL, MAĞZA İMAJI İLE MAĞZA SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ:DENİZLİ İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 19, 95-114, (2012). |
|
4 |
16000 HALKLA İLİŞKİLER 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
|
ALİ CAN, HALKLA İLİŞKİLER Mİ YOKSA OLUMLU İMAJ VE GERÇEKLİK MİMARLIĞI MI?, KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 2, 75-84, (2012). |
|
5 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
|
BELMA KEKLİK, ÖĞRETİM ÜYELERİNİN DIŞ GÖRÜNÜŞLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN ALGILANMA BİÇİMİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 3, 129-141, (2012). |
|
6 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 12421 ÇİN 17592 JAPONYA 13397 DİSKRİMİNANT ANALİZİ
|
KEMAL KURTULUŞ - ZEHRA BOZBAY , ÜLKE İMAJI: JAPONYA VE ÇİN' İN ÜLKE İMAJLARI AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI , İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , Cilt: 40, Sayı: 2, 267-277, (2011). |
|
7 |
25150 TURİZM 12932 DESTİNASYON 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 19520 MARKA
|
SEHER CEYLAN , DESTİNASYON MARKA İMAJI VE PAMUKKALE YÖRESİ' NDE BİR UYGULAMA , ULUSLAR ARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 7, 89-102, (2011). |
|
8 |
19512 MARKA KİŞİLİĞİ 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
|
HÜSEYİN KANIBİR - SİMA NART - REHA SAYDAN , ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ - TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 6, 53-84, (2010). |
|
9 |
19521 MARKA SADAKATİ 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
|
GÜLHAYAT GÖLBAŞI ŞİMŞEK, TÜRKİYE' DE CEP TELEFONU CİHAZI PAZARINDA MARKA SADAKATİ İÇİN BİR MODEL DENEMESİ, ODTÜ GELİŞTİRME DERGİSİ, Cilt: 36, Sayı: 1, 121-159, (2009). |
|
10 |
21720 PERAKENDECİLİK 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 10880 AYIRMA ANALİZİ (DİSKRİMİNANT ANALİZİ) 25230 TÜKETİCİ DAVRANIŞI
|
TÜLAY YENİÇERİ, TÜKETİCİLERİN MAĞAZA İMAJI ALGILAMALARI VE SOSYO-DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN ALIŞVERİŞ TUTARLARI İTİBARİYLE KARŞILAŞTIRILMASI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 2, 373-393, (2005). |
|
11 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 17350 İŞLETME
|
ASLI KÜÇÜKASLAN, ÖRGÜTSEL İMAJ YÖNETİM SİSTEMİNİN İNCELENMESİ VE BİR UYGULAMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 277-295, (2004). |
|
12 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 17440 İŞLETME YÖNETİMİ 23470 SOSYAL SORUMLULUK
|
NİHAT GÜLTEKİN - FERİT KÜÇÜK, KURUM İMAJI AÇISINDAN PAYDAŞ MEMNUNİYETİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 335-347, (2004). |
|
13 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
|
ADİL BAYKASOĞLU - TÜRKAY DERELİ - ALİ İHSAN SÖNMEZ - ERDİNÇ YAĞCI, İMAJ YÖNETİMİ, ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 3-18, (2004). |
|
14 |
16000 HALKLA İLİŞKİLER 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 22655 SAĞLIK 10470 ANKET
|
DİLAVER TENGİLİMOĞLU - MUSTAFA KILIÇ, HASYTANELERDE HALKLA İLİŞKİLER : SAĞLIK BAKANLIĞI, ÜNİVERSİTE, SSK VE ÖZEL HASTANE YÖNETİCİLERİNİN HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINA YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 2, 175-200, (2004). |
|
15 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 16000 HALKLA İLİŞKİLER 25321 TÜRKİYE
|
BİLGİHAN GÜLTEKİN, TÜRKİYE'NİN ULUSLARARASI İMAJINDA YÜKSELEN TRENDLER VE YENİ EĞİLİMLER, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ 1. ULUSAL GENÇ BİLİM ADAMLARI SEMPOZYUMU CİLT 2, Cilt: 2, Sayı: 7, 603-616, (2004). |
S 320 deÄŸ 2004 c.2 |
16 |
19520 MARKA 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 16600 İHRACAT
|
AYKUT BEDÜK, MARKA İMAJI VE İHRACATA ETKİLERİ, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: 28, 11-19, (2003). |
|
17 |
25722 ÜNİVERSİTE 10549 ARAŞTIRMA 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 16940 İLETİŞİM
|
FERLAL ÖRS, MESLEK YÜKSEKOKULLARININ TOPLUMSAL İŞLEVİ BİR MESLEK YÜKSEKOKULUNUN KURUMSAL İMAJ ARAŞTIRMASI, MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 10, 65-80, (2003). |
|
18 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 23280 SİYASİ PARTİLER 18930 LİDERLİK 21929 POLİTİKA
|
ŞÜKRÜ BALCI, POLİTİK KAMPANYALARDA İMAJ YÖNETİMİ (GENÇ PARTİ ÖRNEĞİ), SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Sayı: 9, 143-161, (2003). |
|
19 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 25321 TÜRKİYE
|
FERLAL ÖRS, TÜRKİYE İMAJININ KONUMLANDIRILMASI, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 499, 32-37, (2003). |
|
20 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 10470 ANKET
|
DOĞAN YAŞAR AYHAN - OSMAN M. KARATEPE, KURUMSAL İMAJI BELİRLEYEN DEĞİŞKENLER : AMPİRİK BİR DEĞERLENDİRME, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 175-200, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
21 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 19520 MARKA 21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ
|
SELİME SEZGİN - ELİF KARAOSMANOĞLU - TOLGA AÇAN, KURUMSAL PAZARLAMA İMAJ VE MARKA DEĞERLERİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE KONUMLANDIRILMASI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 238, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
22 |
21630 PAZARLAMA 27310 YÖNETİM 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
|
EBRU GÜZELCİK URAL, PAZARLAMA VE YÖNETİM DİSİPLİNİ OLARAK KURUM İMAJI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 240, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
23 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 21630 PAZARLAMA
|
İNCİ VARİNLİ - SEMA BABAYİĞİT, TÜKETİCİLERİN TÜRK VE YABANCI ORJİNLİ HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI İMAJ ÇALIŞMASI, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 447-466, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |
24 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 24490 TBMM 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ)
|
NURAN YILDIZ, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ IŞIĞINDA TBMM VE İMAJ SORUNU, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 363-372, (1999). |
S 350 pek 1999 |
25 |
19060 MAĞAZALAR 16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 14630 FAKTÖR ANALİZİ 10470 ANKET
|
A. ALİ KOÇ - TÜRKER DÖLEKOĞLU, SÜPERMARKET İMAJINI BELİRLEYEN FAKTÖRLER, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 5, 253-266, (1998). |
|