|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
21630 PAZARLAMA 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 20210 MÜŞTERİ
|
DAVUT KARAMAN , HİZMET SEKTÖRÜNDE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN ÖNEMİ : TEORİK BİR ARAŞTIRMA, BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 23-40, (2018). |
|
2 |
17278 İŞ ROLÜ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 14371 ERTELEME
|
GUZEL SADYKOVA, İŞ ROLÜ BELİRSİZLİĞİNİN İŞ YERİNDEKİ ERTELEME ALIŞKANLIĞI (PROKRASTİNASYON) ÜZERİNE ETKİSİ:HİZMET SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 1, 87-112, (2016). |
|
3 |
17213 İŞ ÇEVRESİ 17435 İŞLETME STRATEJİLERİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 27288 YÖNETİCİ
|
YUNUS EMRE TAŞGİT - ERCAN ERGÜN , İŞ ÇEVRESİ ÖZELLİKLERİNİN İŞLETME STRATEJİSİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ:
HİZMET SEKTÖRÜNDEN BULGULAR
, YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 26, 85-111, (2015). |
|
4 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ 25328 TÜRKİYE EKONOMİSİ 11857 BÖLGESEL KALKINMA
|
BURHANETTİN ZENGİN, TURİZM SEKTÖRÜNÜN TÜRKİYE EKONOMİSİNE REEL VE MONETER ETKİLERİ, SAKARYA ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 102-126, (2010). |
|
5 |
22657 SAĞLIK HİZMETLERİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 26711 VERİ ZARFLAMA ANALİZİ
|
ALİ İHSAN ÖZDEMİR, HİZMET SEKTÖRÜ ETKİNLİĞİNİN MAKRO DÜZEYDE İNCELENMESİ: KARADENİZ EKONOMİK İŞBİRLİĞİ TEŞKİLATI ÜYESİ ÜLKELERİN SAĞLIK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ANALİZ , ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 33, 189-206, (2009). |
|
6 |
25150 TURİZM 12932 DESTİNASYON 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
KURTULUÅž BOZKURT
OZAN BAHAR
BORA SÜSLÜ, DESTİNASYONLARIN TURİZM GELİRİNDEKİ FARKLILIKLARI ETKİLEYEN FAKTÖRLER:KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM, BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 6, Sayı: 12, 441, (2008). |
|
7 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
YAŞAR TAŞDEMİR, GEÇERLİ BİR İBRANAME NASIL DÜZENLENİR?, YAKLAŞIM DERGİSİ, Sayı: 170, 194-196, (2007). |
|
8 |
18301 KDV 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
Mehmet Maç, KDV Tevkifatına Tabi Tutulmuş Mal ve Hizmetlerin Aktarılmasında Tekrar KDV Tevkifatı Gerekir mi?, Vergi Dünyası, Cilt: 26, Sayı: 311, 22-24, (2007). |
|
9 |
16340 HİZMET KALİTESİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 10470 ANKET
|
ERHAN ADA - İPEK SAVAŞÇI - BURCU ARACIOĞLU - KETI VENTURA - YİĞİT KAZANÇOĞLU, HAVAYOLU VE KARAYOLU TAŞIMACILIĞINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 228, 42-53, (2005). |
|
10 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ 16940 İLETİŞİM 22731 SATIN ALMA 10470 ANKET
|
LEYLA ÖZER - PINAR ANTEPLİOĞLU, HİZMET SATIN ALMA SÜRECİNDE KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİMİN ETKİSİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 23, Sayı: 1, 203-224, (2005). |
|
11 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ 21630 PAZARLAMA 11160 BANKA 10470 ANKET
|
MUSTAFA TANYERİ - SÜLEYMAN BARUTÇU, HİZMET SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ BAĞLILIĞININ ÖNEMİ VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞININ SAĞLANMASINDA İLİŞKİ PAZARLAMASININ ROLÜ (BANKA İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA), SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, Sayı: 9, 183-202, (2005). |
|
12 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ 10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB)
|
HİZMET SUNUMU SERBESTİSİ, AVRUPA BİRLİĞİ MÜKTESEBATININ UYGULANIŞININ TÜRK İŞ DÜNYASINA ETKİLERİ PROJESİ SEMİNER BİLGİ NOTLARI, 139-155, (2005). |
S 337.142 Avr 2005 |
13 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ 16940 İLETİŞİM 10470 ANKET
|
ÖZGE CİVİSİLLİ DELLALOĞLU, ULUSLARARASI MÜŞTERİLERİN HİZMET SAĞLAYICILARDAN BEKLENTİLERİ: HİZMET İLİŞKİSİ VE HİZMET KARŞILAŞMASI ARASINDAKİ FARK VE KİŞİLEŞTİRİLMİŞ HİZMET İLETİŞİMİ, 10. ULUSALPAZARLAMA KONGRESİ, 151-168, (2005). |
S 658.8 Ulu 2005 |
14 |
16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
TEKİN AKGEYİK, HİZMET SEKTÖRLERİNDE KALİTE YÖNETİMİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ MECMUASI , Cilt: 54, Sayı: 2, 77-115, (2004). |
|
15 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ 24840 TİCARET 25321 TÜRKİYE
|
GÜLSEVİN ONUR - BANU BEKTAŞ, DÜNYA HİZMET TİCARETİNDE GELİŞMELER VE TÜRKİYE AÇISINDAN YARATTIĞI FIRSATLAR, İGEME'DEN BAKIŞ, Cilt: 2, Sayı: 27, 76-81, (2004). |
|
16 |
17060 İNTERNET 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 16380 HUKUK
|
MUSTAFA FADIL YILDIRIM, TELEFON HİZMETLERİ ÜZERİNDEN KATMA DEĞERLİ HİZMET SUNUMLARINDA KARŞILAŞILAN BAZI HUKUKİ SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ERZİNCAN HUKUK FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: VIII, Sayı: 1-2, 307-332, (2004). |
|
17 |
25321 TÜRKİYE 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
HALİL ERGÜN, TÜRKİYE'DE HİZMET SEKTÖRÜNÜN GELİŞİMİ, STANDARD EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 511, 30-33, (2004). |
|
18 |
25321 TÜRKİYE 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 16600 İHRACAT
|
ÖZEN DEMİRCAN, TÜRKİYE'NİN HİZMET İHRACATINI GELİŞTİRME STRATEJİLERİ, İGEME'DEN BAKIŞ, Sayı: 22, 38-43, (2002). |
|
19 |
17150 İSTİHDAM 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
NACİ GÜNDOĞAN, HİZMETLER SEKTÖRÜNDE İSTİHDAM, KAMU İŞ - İŞ HUKUKU VE İKTİSAT DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 93-108, (2002). |
|
20 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ
27530 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI
|
FİLİZ ÇALIŞKAN, HİZMET SEKTÖRÜNDE ESNEK VARDİYA PLANLAMASI VE BİR MATEMATİKSEL MODEL ÖNERİSİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 17, 1-16, (2001). |
|
21 |
12060 BÜYÜME 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
BÜYÜMENİN YENİ PLATFORMU: HİZMET SEKTÖRÜ, BİLANÇO, Sayı: 62, 8-10, (2001). |
|
22 |
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 10300 ALAN ARAŞTIRMASI
|
TANER ACUNER, İNSAN KAYNAKLARININ YETİŞTİRİLMESİ, GELİŞTİRİLMESİ VE HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR SAHA ARAŞTIRMASI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 15, Sayı: 3-4, 177-190, (2001). |
|
23 |
16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
AYSUN ÖZEN, HİZMET SEKTÖRÜNÜN BÜYÜME NEDENLERİ: TEORİK BİR İNCELEME, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 16, 165-178, (2000). |
|
24 |
17150 İSTİHDAM 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 13909 EKONOMİ (İKTİSAT)
|
HAYRİYE ATİK, HİZMET EKONOMİSİ GÖSTERGELERİ VE TÜRKİYE , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 33-49, (2000). |
|
25 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ
|
ORHAN İÇÖZ - İGE PIRNAR TAVMERGEN - PINAR ÖZDEMİR MERİÇ , TURİSTİK TÜKETİCİ EĞİLİMLERİNDEKİ DEĞİŞMELERE OTELCİLİK VE KONAKLAMA HİZMETLERİNİN UYUMU (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 169, (2000). |
S 658.8 BeÅŸ 2000 |